کد خبر: ۲۸۷۹۹۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۳۰ دی ۱۳۹۳
تسنيم/ بازيکن تيم ملي هندبال کشورمان گفت: در جام جهاني نشان داديم که مانند نمايندگان آسيا زنگ تفريح نمي‌شويم.اميد سه‌کناري در مورد عملکرد تيم هندبال ايران در جام جهاني گفت: شايد همه فکر مي‌کردند ايران مانند ساير تيم‌هاي آسيايي در جام جهاني زنگ تفريح خواهد بود اما ما ثابت کرديم که اين طور نيست و اکنون تمام تيم‌ها حساب خاصي روي ما باز کرده‌اند.
وي افزود: در واقع اگر تيم قطر را که همه بازيکنانش دومليتي و از اروپا و آفريقا هستند را در نظر نگيريم، هندبال ايران تنها تيمي است که آسيا را در اين مسابقات رو سفيد کرده و نشان داده فراتر از اين قاره است.
بازيکن تيم ايران ادامه داد: هندبال ايران در جام جهاني اين پيغام را داد که اين رشته نياز به پشتوانه‌سازي دارد چراکه ما در رده پايه همواره در ميان 3 تيم برتر آسيا بوده‌ايم اما اکنون چند سالي است که اين جايگاه را از دست داديم و بايد فکري شود تا براي آينده هندبال کشورمان پشتوانه‌سازي شود.
سه‌کناري درباره اينکه انتظارها از تيم ايران بالا رفته است به تسنيم گفت: ما خودمان هم انتظارمان بالا رفته چرا که برخلاف گذشته به خودباوري و اعتماد به نفس رسيده‌ايم. ما بازيکنان بزرگ جهان را قبلا تنها از تلويزيون مي‌ديديم اما اکنون شاهد هستيم که از آنها چيز زيادي هم کم نداريم و شايد تجربه يکي از معدود تفاوت‌ها ميان ما با آنهاست. حريفان ما در سال بيش از 150 بازي دارند، در حالي که ما با مجموع ديدارهاي ليگ و باشگاهي به زحمت 30 بازي داريم.
وي افزود: اميدوارم بعد از جام جهاني با همين کشورهاي بزرگ مراوده داشته و ديدارهاي تدارکاتي برگزار کنيم تا در آينده بتوانيم پيشرفت خوبي داشته باشيم.
بازيکن تيم ايران تصريح کرد: هندبال بسيار مظلوم است. ما حتي از نظر اردو و لباس در کمبود بوديم و اکنون اميدوارم بعد از اين مسابقات توجه بيشتري به هندبال شود و به اميد خدا بتوانيم در آينده نتايج بهتري کسب کنيم.
سه‌کناري در مورد بازي با کرواسي هم خاطرنشان کرد: کرواسي يکي از بزرگان هندبال جهان و تيم قدرتمندي است، بازيکنان ما هم از ابتداي مسابقات تا اينجا با جان و دل بازي کردند و همه توان و تلاش خود را وسط گذاشتند. باز هم تيم ايران در ديدار با اين تيم بزرگ به نسبت نتايج تيم‌هايي چون عربستان يا شيلي در اين مسابقات، نتيجه بهتري را کسب کرد.
وي در پايان گفت: اميدوارم هندبال صاحب آکادمي استعداديابي شود و واقعا از مسئولان تقاضا دارم شرايطي را فراهم کنند تا استعدادهاي هندبال ايران نابود نشوند و بتوانند در آينده جايگزين نفرات خوب فعلي شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها