کد خبر: ۲۸۸۱۲۶
زمان انتشار: ۱۹:۲۰     ۳۰ دی ۱۳۹۳
عليرضا حقيقي موفق شده با بسته نگه داشتن دروازه ايران در سه بازي اخير رکورد خوبي از خود در جام ملت‌ها به جا بگذارد.
به گزارش "ورزش سه"، گلر جوان و شماره یک تیم ملی در 270 دقیقه دیدارهای مرحله گروهی با بسته نگه داشتن دروازه تیم ملی سهم زیادی در صعود تیم ملی داشته است.

در مرحله مقدماتی تیم‌های کره و ژاپن هم موفق شده‌اند بدون گل خورده راهی مرحله بعدی شوند.

کاواشیما درون دروازه تیمش در سه دیدار مقدماتی به همراه ژاپن گلی دریافت نکرده است و کره جنوبی هم با توجه به اینکه از دو دروازه‌بان در این تورنمنت استفاده کرده است گلی دریافت نکرده است. برای ژاپن در این سه بازی کیم هیئون و کیم سئونگ به میدان رفته‌اند.

علیرضا حقیقی در سه دیدار مرحله مقدماتی 8 سیو داشته است که مهمترین آن در دیدار اول ایران و واکنش روی شوت خلفان ابراهیم بود. گلر شماره یک ایران در این هشت واکنش، یک دفع با مشت داشته، یک ضربه را کاملا مهار کرده و 6 شوت را هم دفع کرده است.

مهاجمان حریف دو خطا روی حقیقی انجام داده‌اند و از 52 پاسی که فرستاده 25 تای آن صحیح بوده است 1/48 دقت پاس را برای او به ثبت رسانده است.

گلر تیم ملی ایران در تقسیم پاس ها به دو جناح راست و چپ میانگین 7/7 را به خود اختصاص داده و 6/84 پاس بلند برای مهاجمان فرستاده است که عمده پاس‌های بلند او به هدف نرسیده است.


با این حال تیم ملی ایران با توجه به تجربه او در جام جهانی و حضور در لیگ پرتغال امیدوار است در دیدارهای حذفی هم عملکرد خوبی از خود نشان دهد با بسته نگه داشتن دروازه ایران امیدوار به صعود به مراحل بالاتر و حتی کسب جام باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها