کد خبر: ۲۸۸۴۴۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۱     ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
بهزاد غلامپور دروازبان سابق تيم ملي، معتقد است که هيچ انتقادي به تيم ملي وارد نيست. کساني که بيرون گود نشسته اند نمي توانند در اين مورد صحبت کنند.
به گزارش پایگاه 598،غلامپور در گفت و گو با "ورزش سه"، گفت: سالهای بعد از جنگ دیدارهای ما مقابل عراق خیلی سخت بود. چرا که ما نمی خواستیم به هیچصورتی نتیجه را به حریف واگذار کنیم. فکر می کنم الان هم ایران باید همینطور فکر کند.

نباید به عراق می باختیم
در دیدارهای مقدماتی ایران در سال،1994 آمریکا یادم می آید که مقابل عراق بازی را واگذار کردیم. آن بازیها همش برای من خاطرات بدی هست. نمی توانم بگویم که مشکل دفاع بود یا دروازبان! یادم می آید که در آن تیم فقط علی دایی خوب بود. شایدم هم شرایط دیگری بود که بهتر است دیگر آن پرونده را باز نکنیم. تیم خوب نبود و ما باختیم. اگر اشتباه نکنم فقط ژاپن را بردیم.

ایران نباید به عراق ببازد
شرایط آن دوران خیلی سخت بود. بعد از جنگ هنوز جوی حاکم بود که ما نمی بایست به عراق ببازیم. به عقیده من الان هم چیزی تغییر نکرده است. ایران نباید به عراق ببازد. یک خاطره خوب هم با با پاس دارم که یک بر صفر این تیم را در ایران شکست دادیم. در زمان هدایت آقای کریمی در پاس.

دیدار دوستانه ملاک نیست
ما نباید دیدار دوستانه با عراق را ملاک قرار دهیم. به هر حال الان مساله حذف از جام مطرح است. ضمن اینکه عراق با وجود اینکه تیم جوانی هست. در آسیا بازیهای خوبی را ارائه داده است. پس هرگز برای برد به زمین می آید. الان فوتبال خیلی نسبت به دوره ما فرق کرده است. فوتبال حرفه ای شده است. تیمها روی سیستم تاکتیکی کار می کنند. فتبال علمی تر شده است.

انتقاد به تیم ملی وارد نیست
به نظر من که انتقاد به تیم ملی وارد نیست. من این حرف را قبول ندارم که بیاییم به بازی تیم ملی به به بگوییم و نتیجه را واگذار کنیم. کسی به بازی خوب امتیاز نمی دهد. در جام جانی برزیل رفت فوتبال بازی کند که 7 گل از آلمان دریافت کرد. هر کسی که در کار مربیگری باشد می داند که چقدر کار مربیگری دشوار است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها