کد خبر: ۲۸۹۳۲۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: «ذوب آهن یک باشگاه با برنامه است و به همین دلیل با تغییر زمان هفته هجدهم مخالفیم.»

به گزارش پایگاه 598، سعید آذری درباره تغییر احتمالی برنامه های لیگ برتر در هفته هجدهم اظهار داشت: «باشگاه ذوب آهن صد در صد با این مساله مخالف است. من دیشب با بهروان صحبت کردم و او گفت شما تنها مدیرعاملی هستی که با تغییر زمان بازی ها مخالف هستی. در این شرایط من نمی توانم تنها مدیرعاملی باشم خلاف جهت آب حرکت کنم.»

 

وی ادامه داد: «ذوب آهن یک باشگاه با برنامه است و به همین دلیل با تغییر زمان هفته هجدهم مخالفیم. کادر فنی بر اساس بازه زمانی 53 روزه برنامه هایش را طراحی کرد. ما تمرینات بدنسازی را در گام نخست انجام دادیم و بعد وارد فاز بازی شدیم. در حال حاضر هم تمرینات سرعتی را پشت سرگذاشتیم. این تغییر برنامه، روند ما را دچار مشکل می کند. چه ایرادی دارد ما 15 بهمن بازی کنیم؟ اصلا دوست داریم هر 5 روز یک بار بازی کنیم و مشکلی نیست.»

 

آذری افزود: «همین وضع می شود که تیم ملی هم لطمه می خورد. دوستان فدراسیون فوتبال اول پشت ویلیامز می روند و می گویند داور باعث باخت ما شد. آن بحث تمام شد حالا زمان این می شود که بگویند عبدالزهرا دوپینگی بوده است. این ها توجیه است.»

 

وی تاکید کرد: «مگر مارادونا در جام جهانی 94 آمریکا، دوپینگش اعلام نشد؟ آرژانتین موفق شده بود یونان را شکست بدهد. بعد دوپینگ مارادونا اعلام شد. آیا بازی با یونان را سه هیچ کردند؟ اگر پس از دوپینگ مارادونا، آرژانتین را سه بر صفر بازنده کردند، بازی عراق را هم سه هیچ می کنند.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها