کد خبر: ۲۸۹۵۱۸
زمان انتشار: ۱۹:۴۷     ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
علي لطيفي سرمربي تيم راه آهن تهران معتقد است برخلاف بسياري از تيمهاي ثروتمند ليگ، راه آهن چون در تهران بود و هيچ برنامه اي براي اردوهاي خارجي و يا داخلي نداشت پس مثل ساير تيمها هم ضربه نمي خورد.
به گزارش پایگاه 598،لطیفی در گفت و گو با "ورزش سه"، گفت: گذشته از مزاح من می خواستم بگویم که تیم راه آهن هم برای 14 ام برنامه ریزی کرده بود . اما از آن جایی که سازمان لیگ اعلام کرده بود در صورت حذف تیم ملی بازیها زودتر انجام می شود. برای همین هم ما در برنامه ریزی هایمان نیم نگاهی به این مساله داشتیم. ضمن اینکه در شرایط فعلی بیشتر تیمها در تیم ملی امید هم بازیکن دارند و به دلیل شرایط اردوی برون مرزی آنها به بازی اول لیگ نمی رسند. اما ما تابع سازمان لیگ هستیم.

او ادامه داد، قطعا به لحاظ کیفی تیمها هنوز برای حضور در مسابقات آماده نیستند. ما در دیدار اول خودمان در لیگ باید به دیدار فولاد در اهواز برویم که این بازی برای ما سخت است. با توجه به اینکه ما تیم را دیر بستیم و تکلیف روشن شد. برای همین هم ما بدنسازی ما هم به نسبت تیمهای دیگر دیرتر شروع شد. اما ما با امید و توکل به خدا می رویم که دور برگشت را پر توان شروع کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها