کد خبر: ۲۹۱۷۴۸
زمان انتشار: ۲۰:۳۷     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
روز گذشته کارلو آنچلوتي در نشست خبري پس از بازي با سوسيداد اعلام کرد که زمان استراحت دادن به ستارگان تيمش رسيده است.
به گزارش "ورزش سه"، این اظهارنظر آنچلوتی، دقیقا خلاف آنچه بود که او همیشه در نشست های خبری خود عنوان می کرد. کارلتو حتی پس از حذف شدن تیمش در کوپا دل ری مقابل اتلتیکو عنوان داشته بود که بازیکنان تیمش نیازی به استراحت ندارند و او هیچ نوع کم کاری از جانب شاگردانش در زمین مشاهده نکرده است اما در پایان بازی با سوسیداد، اعتراف کرد که ستارگان تیمش نیاز به استراحت دارند و او اقدام به استفاده از سیستم چرخشی خواهد کرد.

کارلتو بیم آن دارد که خستگی بازیکنان تاثیر گذار رئال، در ماه های حساس آوریل و می، باعث بروز نتایج منفی شده و قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان با خطر روبرو شود. نگاهی به آمار نیز نشان می دهد که این اقدام آنچلوتی اقدامی هوشمندانه است.

کارلتو پس از جذب سیلوا، 23 بازیکن را در اختیار دارد که از این میان، 14 بازیکن بیش از همه مورد اعتماد او قرار دارند. 14 بازیکنی که بیش از 1000 دقیقه برای رئال در این فصل به میدان رفته اند: کاسیاس، کارواخال، په په، راموس، مارسلو، کروس، ایسکو، خامس، رونالدو، بنرما، بیل، آربلوا، واران و مودریچ.

از این 14 بازیکن، 9 بازیکن از مرز 2000 دقیقه بازی گذر کرده اند و چنانچه مودریچ نیز مصدوم نمی شد او نیز اکنون بیش از 2000 دقیقه برای رئال بازی کرده بود، کما اینکه تا روز مصدومیتش 1400 دقیقه، آمار دقایق بازی او بود. کروس با 2727 دقیقه، رونالدو با 2600 دقیقه و بیل با2479 دقیقه بازی سه بازیکنی هستند که بیش از بقیه برای رئال در زمین حاضر بوده اند. با مشاهده این آمار، می توان دلیل موجهی برای استراحت دادن به ستارگان رئال در بازی های پیش رو پیدا کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها