کد خبر: ۲۹۴۲۲۳
زمان انتشار: ۱۸:۴۶     ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
نوری:
پژمان نوري کاپيتان ملوان معتقد است که بازيکنان ملوان با هم هم پيمان شدند که بخاطر مردم انزلي و هوادارن اين تيم حتي اگر تا پايان فصل پولي دريافت نکنند. براي بقاي ملوان در ليگ با تمام وجود بجنگند.
به گزارش پایگاه 598،نوری در گفت و گو با "ورزش سه"، گفت: درست است که من گل زدم اما کار اصلی را مازیار انجام داد. او درون دروازه کاری کرد که هیچ کس باورش نمی شد. به عقیده من مازیار با اینکار رفت در تاریخ . از لحظه ای که او در دروازه ایستاد همه چیز دست به دست هم داد و انگار دست خدا بالای سر ملوان و مردم انزلی بود که ما توانستیم برنده شویم.

هر تیمی پرسپولیس را ببرد، روحیه می گیرد
بازی با پرسپولیس برای ملوانی ها رویایی شد. این 3 امتیاز برای تیم ما خیلی شیرین بود. نبمه اول هر دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند. اما در نیمه دوم پرسپولیس فشار بیشتری آورد، بازیکنان حریف حمله می کردند اما موقعیت آنچنانی نداشتند. تیم ما بیشتر می توانست گل بزند. خود من یک موقعیت گل زنی داشتم که متاسفانه نتوانستم از آن استفاده کنم. در نهایت این بازیکنان ما بودند که از جان و دل مایه گذاشتند و توانستیم 3 امتیاز شیرین کسب کنیم که از لحاظ روحی روانی برای ما خیلی خوب بود که در آزادی توانستیم جلوی تیم بزرگی مثل پرسپولیس نتیجه بگیریم. یعنی فقط بحث ملوان نیست، هر تیمی مقابل پرسپولیس برنده شود روحیه بیشتری می گیرد.

مازیار خودش را در تاریخ ثبت کرد
مازیار در این بازی کار بزرگی انجام داد. او با دقایقی که در دروازه ملوان ایستاد، باعث شد که برود در تاریخ. پدر مازیار دروازبان بوده و من فکر می کنم که او از تجربیات پدرش بهرمند شده. البته دو سه هفته پیش هم در تمرینات در دروازه ایستاد و پنالتی را هم گرفت.

پیش بینی من از آینده ملوان مثبت است
نوری در جواب به این سوال که آیا ملوان فقط راه بردن پرسپولیس را بلد هست، پاسخ داد که به عقیده من ملوان راه موفقیت را پیدا کرده است. نیم فصل اول ما شرایط خوبی نداشتیم. اما خدا را شکر در نیم فصل دوم شرایط تیمی ما خیلی بهتر شد. بازیکنان ما یاد گرفتند که چطور فعل خواستن را صرف کنند. ما در دوبازی گذشته خودمان مقابل پدیده و تراکتور هم می توانستیم برنده باشیم. خود من جلوی تراکتور موقعیت داشتم که متاسفانه نتوانستم گل بزنم. پیش بینی من از آینده ملوان خیلی مثبت است.

بازی راه‌آهن 6 امتیاز دارد
درست است که ما توانستیم پرسپولیس را ببریم اما هنوز هیچ کاری نکرده ایم و هنوز ته جدول هستیم. برد مقابل راه اهن در این هفته برای ما 6 امتیاز دارد. بازیکنان ما نباید به پیروزی مقابل پرسپولیس غره شوند. آن بازی دیگر تمام شد. ما باید تمام تمرکزمان را باید روی این بازی بگذاریم. قطعا را ه آهنی ها هم می آیند که جلوی ما انتحاری بازی کنند. اما این بازی در انزلی هست و ما از حمایت هواداران خودمان برخوردار هستیم. در بازی با پرسپولیس هم هواداران اندکی که به آزادی آمده بودند. 90 دقیقه تیم مارا تنها نگذاشتند.

اگر قلعه‌نویی نبود استقلال هم شرایطی مثل پرسپولیس داشت
در مورد شرایط پرسپولیس باید بگویم که این تیم آنقدر بزرگتر دارد که اظهار نظر به من نمی رسد. من اگر بخواهم حرف بزنم. دوست دارم که دو تا تیم استقلال و پرسپولیس شرایط خوبی داشته باشند. من در هر دو تیم بازی کرد. فکر می کنم که هر وقت این دو تیم شرایط خوبی داشتند تیم‌ملی هم بهتر نتیجه گرفته، من خودم در استقلال و پرسپولیس بازی کرده و مشکلات این دو تیم را از نزدیک احساس کرده ام. به عقیده من استقلال هم می‌ توانست شرایطی مثل پرسپولیس داشته باشد اما چون امیر قلعه‌نویی در این تیم مربیگری می‌ کند و مدیریت خاصی دارد همیشه مشکلات را حل می‌ کند و این تیم نتیجه می‌ گیرد.

یک ریال هم پول نگیریم سرمان را برای ملوان می‌ دهیم
بازیکنان ملوان تمام مشکلات را فراموش کرده اند و ما آنها را پشت سر گذاشته ایم. از قول تمام بازیکنان ملوان بنویسید ما اگر تا آخر فصل اگر یک ریال نگیریم در هر بازی مثل پرسپولیس سرمان را هم می‌ دهیم. شما نمی‌ دانید از روزی که من به ملوان آمدم دیدم بچه های این تیم چقدر در تمرینات زحمت می‌ کشند اما خوب یک خورده در مسابقات بدشانسی هم آوردیم، مشکلات گلزنی هم داشتیم که خدا را شکر فکر می‌ کنم رفع شده باشد.

2 درخواست من از بازیکنان ملوان و هواداران
2 حرف دارم، اول با بازیکنان ملوان که دیگر 3 امتیاز بازی با پرسپولیس را فراموش کنند و به خودشان مغرور نشوند و الان تمام تمرکز خودشان را بگذارند به بازی با راه‌آهن. حرف دوم من با هوادارهای تیم است که روز جمعه به ورزشگاه بیایند و جو استادیوم را مثل همیشه با تشویق هایشان به نفع ما تمام کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها