کد خبر: ۲۹۴۵۲۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
مدیرعامل استقلال گفت: «کرار برخلاف آنچه گاهی از او در میانه زمین می بینید یک انسان مهربان و رئوف است که فقط خیلی زود عصبانی می شود و ما هم با او حرف زدیم.»

به گزارش پایگاه 598، بهرام افشارزاده در ارتباط با بازی شب گذشته استقلال و کسب سومین برد پیاپی این تیم صحبت کرد. او همچنین در خصوص اتفاقات حاشیه ای بازی با پیکان و تغییراتی که در استقلال ایجاد شده است حرف زد و عنوان کرد که چه تفاوت هایی بین استقلال نیم فصل اول و دوم به وجود آمده است.

 

افشارزاده همچنین استقلال بدون آندو را بهتر از تیمی دانست که تیموریان را در خدمت داشت. او توصیه ای هم برای جمشیدیان، اکبرپور و البته رحمتی داشت.

 

متن کامل این گفتگو در ادامه می آید:

 

* انتظار این برد را داشتید؟

- این برد و دو برد قبل از آن به یک دلیل بود و آن تمرینات خوبی بود که در طول تعطیلات در اردوی کیش برگزار کردیم. برگزاری جلسات متعدد در این مدت بین کادر فنی و بازیکنان و همچنین انجام دیدارهای تدارکاتی خوب و مفید، همه و همه برای استقلال این شرایط خوب را ایجاد کرد که با این وضعیت به لیگ برگردد و امیدوارم که این نتایج ادامه داشته باشد.

 

* قبول دارید استقلال در این سه بازی شاداب تر بازی می کند؟

- این به همین خاطر است که بازیکنان و مربیان تیم فعل خواستن را به نحو احسن صرف می کنند. در بازی دیشب هم دیدیم که تیم یکپارچه و هماهنگ بازی می کرد و این کمک می کند تا استقلال بتواند به این شکل روان بازی کند و حریفش را در طول بازی تحت فشار قرار دهد.

 

* خیلی ها پیگیری بازیکنان تیم قلعه نویی تا دقیقه نود را به خاطر میل زیاد آنها به دستیابی به برد می دانند و این در حالی است که در نیم فصل اول استقلال از لحاظ بدنی در این شرایط نبود. شما هم متوجه این تغییرات شده اید؟

- البته که این تغییر در استقلال به چشم می خورد. تیم ما در نیم فصل اول از لحاظ بدنی در شرایط مطلوبی نبود و علاوه بر آن بازیکنان ملی پوش مان میل و رغبتی که الان از آنها در تیم شاهد هستیم را نداشتند و حالا ثابت کردند که اگر فعل خواستن را در زمین صرف کنند چه نتیجه ای برای استقلال دارد. این روزها تیم استقلال از سرمربی گرفته تا بازیکنان آن همه برای موفقیت استقلال تلاش همه جانبه دارند.

 

* برخی بر این باور بودند با جدایی تیموریان استقلال در میانه زمین به مشکل برمی خورد اما استقلال در این سه بازی نشان داده که در خط هافبک مشکل خاصی ندارد؟!

- الان بدون آندو تیم خیلی بهتر کار می کند. اصلا بازیکنان وسط زمین خیلی راحت تر کار می کنند. منکر توانایی های یک یا دو بازیکن نمی شوم اما فوتبال یک بازی دسته جمعی است و وقتی بازیکنان با تمام وجود در خدمت تیم نباشند در کار سایر نفرات تأثیر منفی می گذارند و از این نظر فکر می کنم شرایط استقلال بدون آندو خیلی بهتر از قبل شده است. ما حتی در بازی با پیکان کرار را هم نداشتیم اما در بازی هایی مثل بسکتبال، والیبال و هندبال که "تیم ورک" در آنها حرف اول را می زند، بود و نبود یک بازیکن تأثیر زیادی در عملکرد کلی تیم ندارد.

 

* کرار چه می شود؟

- این بازیکن برخلاف آنچه گاهی از او در میانه زمین می بینید یک انسان مهربان و رئوف است که فقط خیلی زود عصبانی می شود و ما هم با او حرف زدیم و از او خواسته ایم تا متوجه این تدبیر رقبا باشد که آنها می آیند تا از این نقطه ضعف او به ضرر استقلال و به نفع خودشان استفاده کنند.

 

* لازم نیست یک پزشک با او در ارتباط باشد و در این باره به وی مشاوره دهد؟

- البته که لازم است و کادر پزشکی ما باتجربه تر از این هاست و می خواهیم با مشورت هایی که به وی می دهیم و صحبت هایی که با او خواهیم داشت این مشکل را برای او برطرف کنیم. کرار وقتی می پذیرد که این مشکل را دارد برای من ارزشمند است ولی از سوی دیگر نگران او هم می شوم و تلاش می کنیم تا به او کمک کنیم تا این مشکل را پشت سر بگذارد و با قدرت در خدمت استقلال باشد، کما اینکه او خودش هم این را می خواهد و ما هم او را تنها نمی گذاریم.

 

* مهدی رحمتی در پایان بازی عنوان کرد که عوامل آقای ایکس به او فحاشی کرده اند. آیا چنین اتفاقی در استادیوم رخ داده است؟

- صددرصد به کسی اجازه نمی دهم که چه به بازیکنان خودمان و چه بازیکنان حریف و چه آنهایی که روزی در استقلال بوده اند و حالا نیستند اهانتی کنند. اینکه چند بازیکن از استقلال رفته اند که دلیل نمی شود تا دیگر ارزش زحمات آنها برای استقلال را فراموش کنیم. من که این شعارها را نشنیدم اما این قبیل رفتارها را تقبیح می کنم.

 

* بازیکنانی مانند جمشیدیان و رحمتی و اکبرپور در ابتدای بازی به سمت نیمکت استقلال نیامدند و برخی گفتند که تا عمر دارند این کار را نمی کنند. نظر شما چیست؟

- اگر آنها به بزرگترشان احترام بگذارند در واقع به خودشان احترام گذاشته اند. امیر قلعه نویی مربی بزرگی است که اتفاقا دارای مرام بالایی در ورزش است و اگر در برهه ای بازیکنی را نخواسته بنا بر صلاحدید کار تیمی اش بوده و این را نباید به مسایلی دیگر ربط داد. حرف من این است که این دوستان باید بدانند که خون را با خون نمی شویند بلکه خون را با آب می شویند. شاخصه یک بازیکن بزرگ این است که در چنین لحظاتی خود و بزرگی شان را اثبات کنند.

کاپ


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها