کد خبر: ۲۹۵۶۱۵
زمان انتشار: ۰۹:۱۳     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
اعضای تیم استقلال با اوضاع بد مالی روبرو هستند و این در حالی است که دیگر روی قول مسئولان حساب باز نمی کنند اما این بار وضع متفاوت است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران مسئولان باشگاه استقلال قول داده‌اند تا روز دوشنبه مشکلات مالی بازیکنان را برطرف کنند.

گفتنی است استقلال در هفته‌های اخیر با مشکلات مالی فراوانی روبه‌رو بوده و کادر فنی و بازیکنان این تیم تقریبا به جز مبالغ ابتدای فصل، مبلغی را دریافت نکرده‌اند.

بهرام افشارزاده در تماس با کادر فنی تیم استقلال به آنها اعلام کرده تا روز دوشنبه مبالغی به بازیکنان پرداخت خواهد شد.

این در حالی است که بازیکنان سابق استقلال نظیر بیژن کوشکی و کیانوش رحمتی در روزهای گذشته برای دریافت مطالبات خود به باشگاه استقلال مراجعه کردند.

البته این بازیکنان هنوز به پول نرسیدند و به دلیل رعایت شرایط مسوولان از شکایت صرف نظر کردند اما اعلام داشتند که این مدت کوتاه است و اگر استقلالی‌ها در این خصوص اقدامات لازم را انجام ندهند آن زمان است که این بازیکنان در این خصوص شکایت کرده و با این راه به پولشان می رسند زیرا در غیر اینصورت علاقه دارند با آرامش و توافق پول خود را از مسئولان فعلی دریافت کنند زیرا به دعوا و درگیری اعتقادی ندارند.

شایان ذکر است اعضای فعلی تیم نیز در انتظار دوشنبه ای هستند که قرار است به پول برسند.

**دوست قلعه نویی علیه مربی استقلال/تذکر کتبی کمیته به باشگاه!

استقلالی‌ها 3 امتیاز از بازی با پیکان گرفتند اما این اوضاع با شیرینی همراه نشده و هنوز هم دوست سابق قلعه نویی انتقاد زیادی به وی دارد.

بعد از انتشار ويدئويي كه باشگاه استقلال در آن از كارشناسی محمد فنايی در برنامه 90 انتقاد كرده‌ بودند، حالا صمد مرفاوی دلخوري‌اش را از اين اتفاق ابراز كرده است و بی خیال بازی با این تیم نمی شود.

گفتنی است سرمربی پيكان دلخوري‌اش از اميرقلعه نويي و باشگاه استقلال را اين‌طور بيان كرده است.این مربی اعلام کرده است که همه دیدند چه بلایی بر سر این تیم آوردند و مشکلات تیم را زیاد کردند.

این در حالی است که مرفاوی مدعی است یک استقلالی است اما نمی تواند از موضع خود کوتاه بیاید زیرا استقلال نباید با این شرایط برنده بازی شود و این مربی تا پایان این راه کوتاه نمی آید و این موضوع را دنبال می کند.

از طرفی زمانی که مسئولان استقلال تصور می کردند در این خصوص باید در کمیته انضباطی حاضر شوند اما این اتفاق رخ نداده است و کمیته انضباطی رای خود را در خصوص یک تخلف دیگر باشگاه استقلال اعلام کرد.

دیدار 2 تیم استقلال تهران و سپاهان اصفهان از سری رقابتهای لیگ برتر روز دهم بهمن ماه برگزار شد.

شایان ذکر است تیم استقلال به دلیل نقض مقررات و حضور افراد متفرقه در زمین مسابقه به تذکر کتبی از سوی کمیته انضباطی محکوم شد و اگر تکرار شود استقلال با جریمه سنگین روبرو می شود.

**اتفاق جالب برای زندی/پیشنهاد پرسپولیس یا تمرین با استقلال!

زندی به ایران بازگشته تا در یک تیم لیگ برتری به فوتبال خود ادامه دهد اما این در حالی است که وی از 2 تیم استقلال و پرسپولیس پیشنهاد دارد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس با فریدون زندی تماس گرفتند تا این بازیکن را به خدمت بگیرند.

فریدون زندی چند روزی است در تمرینات استقلال شرکت می‌کند تا در شرایط مطلوب بدنی باشد اما به محض حضور وی در تمرینات استقلال این بازیکن با پیشنهاد تیم رقیب مواجه شده است.

گفتنی است قرمزها تصور می کنند که این بازیکن قرار است در استقلال بازی کند اما این در حالی است که این بازیکن از استقلال پیشنهادی ندارد و قرمزها تصور اشتباهی دارند.

این در حالی است که روز گذشته یکی از افراد نزدیک به پرسپولیس با فریدون زندی تماس گرفت و وضعیت بدنی این بازیکن را جویا شد. زندی نیز آخرین شرایط خود را توضیح داد و مقرر شد فردی مسئول در مورد حضور این بازیکن در پرسپولیس دوباره با وی تماس بگیرد.

شایان ذکر است گفته می شود پرسپولیسی ها برای لیگ قهرمانان آسیا به زندی نیاز دارند و به این موضوع اشاره شده است.

زندی که روزهای خوبی در استقلال داشت، سال گذشته در لیگ قطر دچار آسیب دیدگی شدید شد و مدت ها از میادین دور بود و حالا قصد دارد دوباره به فوتبال بازگردد.

مشخص نیست میزان آمادگی این بازیکن چقدر است اما این بازیکن قرار است صحبتهای ابتدایی را با مسوولان پرسپولیس انجام دهد.

**برخی بازیکنان مخالف کرار در استقلال/مشکلات اخلاقی و برخورد مسئولان تیم!

بازیکنان تیم استقلال از اوضاعی که در تیم حاکم است ناراحت هستند زیرا اعتقاد دارند که مسئولان تیم در مورد برخی بازیکنان تفاوتهایی قائلند.

بازیکنان تیم استقلال رابطه خوبی با کرار ندارند و او را وصله ناجور تیم می‌دانند.

گفتنی است پس از اینکه جاسم کرار در طول این فصل بارها به خاطر عدم دریافت مطالباتش قهر کرد بازیکنان نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و از این بازیکن به قلعه‌نویی گلایه کردند.

کرار قبل از بازی با سپاهان اعلام کرد اگر پول نگیرد بازی نمی‌کند و بلافاصله به هدف خود رسید. از سوی دیگر وی در بازی با سایپا به خاطر اعتراض های عجیب اخراج شد تا بازیکنان استقلال از این حرکات او ناراحت شوند.

این در حالی است که حتی این ناراحتی موجب مصاحبه های بازیکنان علیه کرار شد ولی باشگاه با صدور بیانیه خواستار توقف مصاحبه ها علیه این بازیکن عراقی شد.

بازیکنان استقلال در آخرین اقدام خود برای نشان دادن واکنش، در تمرینات کرار را تحویل نمی گیرند و این موضوع ادامه دار است.

شایان ذکر است استقلالی ها حتی در حلقه اتحاد خود قبل از بازی با پیکان همقسم شدند این بازی را ببرند تا به نوعی به این هافبک عراقی ثابت کنند وقتی او نباشد هم می‌توانند 3 امتیاز را بگیرند و این موضوع در این تیم قابل توجه است.

**یک داوری به ضرر استقلال شد/نامه جالب مسوولان به باشگاه !

اعضای تیم استقلال در حال حاضر با انتقادات زیادی روبرو هستند زیرا از داوری ها به نفع این تیم صحبت می شود اما فدراسیون شرایط را تغییر داد.

با وجود آنکه دو هفته از دیدار استقلال و سپاهان گذشته است اما فدراسیون فوتبال و نایب رئیس جدید کفاشیان( اسدی) طی نامه‌ای به باشگاه استقلال مراتب عذرخواهی خود را نسبت به داوری بازی استقلال و سپاهان به این باشگاه ابلاغ کرد.

گفتنی است در این نامه که به باشگاه استقلال ارسال شده آمده است با توجه به اینکه در دیدار استقلال و سپاهان دو پنالتی به سود استقلال گرفته نشده فدراسیون فوتبال بایت این اتفاق عذرخواهی کرده و امیدوار هستیم دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

این در حالی است که گفته می شود استقلال در بازی با پیکان با اشتباهات داوری توانسته است 3 امتیاز بازی را کسب کند و این عذرخواهی بخشی از این مشکلات و گفته ها را تغییر می دهد تا فشارها از روی استقلال کاسته شود.

این در حالی است که تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده و فدراسیون بایت اشتباهات داوری به هیچ باشگاهی نامه نزده است.

به نظر می رسد که این مسئله به این دلیل است که از مشکلات استقلال کاسته شود زیرا بعد از بازی استقلال با پیکان اتفاقات خوبی در این خصوص رخ نداده است و استقلال تحت فشار است.

این در حالی است که استقلال مقابل سپاهان به برد رسیده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها