أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۵۸۵۱
زمان انتشار: ۱۸:۵۸     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
ديگو کاستا، مهاجم چلسي، زلاتان ابراهيموويچ، ستاره سوئدي پاريس سنت ژرمن را يکي از "بهترين مهاجمان تاريخ" خواند و به تمجيد از او پرداخت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، دو تیم چلسی و پاریس سنت ژرمن، سه شنبه شب در مرحله یک هشتم چمپیونزلیگ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. کاستا که فصل گذشته از عوامل اصلی حذف چلسی با عملکرد خوب در پیراهن اتلتیکومادرید بود، عملکرد بسیار خوبی در پپیراهن تیم جدیدش داشته و حالا، مهاجم سوئدی را یکی از بهترین‌های تاریخ خواند.

او گفت:" زلاتان فوق‌العاده است. او یکی از آن دسته بازیکنانی است که به خاطر شخصیت و کیفیتش دوستش دارم. او در کنار بهترین مهاجمان تاریخ است.ما همه می‌دانیم که بازی کردن مقابل پاریس سنت ژرمن چقدر کار سختی خواهد بود. بیشتر بازیکنان آنها در تیم‌های ملیشان بازی می‌کنند. اگر می‌خواهیم صعود کنیم باید خیلی خوب کار کنیم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها