کد خبر: ۲۹۷۰۳۲
زمان انتشار: ۱۹:۲۳     ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
عليرضا بيرانوند دروازبان نفت پس از صعود اين تيم به مرحله گروهي آسيا عنوان کرد که خدا را شکر ما برد مقابل الجيش رکورد 21 بازي بدون باخت را پشت سر گذاشتيم.
به گزارش پایگاه 598،بیرانوند در گفت و گو با "ورزش سه" گفت: تیم نفت خیلی مظلوم است. من این مساله را در بازی با پیکان در بحث داوری متوجه شدم. اگر استقلال یا پرسپولیس صدر لیگ بودند، جام حذفی فینالیست بودند و از پلی اف صعود کرده بودند. امروز رسانه ها و رادیو تلویزیون همش خبر آنها را اعلام می کردند. اما بازیهای نفت را حتی پخش هم نمی کنند.

از دیدن تماشاگرها سورپرایز شدم
من هم به نوبه خودم دست همه هوادارانی را که به ورزشگاه آمدند می بوسم. آمار تماشاگر نفت در هر بازی 30،40 نفر است که آن هم فکر می کنم خانواده های خود بازیکنان باشند. برای همین هم وقتی به ورزشگاه آزادی آمدم از دیدن 5000 تماشاگر سورپرایز شدم. واقعا انتظارش را نداشتم. هوادارهای استقلال و پرسپولیس و تراکتورسازی همه به ورزشگاه آمده بود.

قیمت هر بازیکن الجیش به اندازه کل بودجه ما بود
در نیمه اول ما بازی را خوب شروع کردیم، موقعیت هم داشتیم اما نتیجه نگرفتیم. در نیمه دوم هم همین شرایط بود ما بازی را خوب شروع کردیم به گل هم رسیدیم. اما با توجه به بازیکنان میلیاری که در قطر هست. آنهادر دقایق پایانی خیلی به نفت فشار آوردند. فکر می کنم قیمت هر بازیکن آنها به اندازه کل بودجه نفت باشد.

21 هفته بدون شکست در نفت
خدا را شکر که توانستم در این بازی دروازه نفت را بسته نگه دارم. دست همه بچه ها درد نکنه. ما الان رکورد تیم بدون شکست در 21 هفته را حفظ کردیم. به هر حال ما هم کار کردیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم بعد از این هم بتوانیم نتیجه بگیریم.

باید دو جبهه موفق باشیم
نفت پس ازپیروزی برابر الجیش به مرحله گروهی رقابتهای آسیا صعود کرد. اما واقعا در گروه سختی هستیم. ما باید این هفته با پاختاکور بازی کنیم و تا امروز هیچ شناختی از این حریف نداریم. قطعا کادر فنی اطلاعات مربوط به این تیم را در اختیار ما قرار می دهد. بعد از آن هم باید مقابل الشباب عربستان بازی کنیم که همه بازهای ما سخت است. فکر می کنم اگر بتوانیم از سه جبهه ای که داریم در آن می جنگیم یعنی لیگ، جام حذفی و جام باشگاهها در دو تا از آنها هم پیروز شویم، موفقیت بالایی است.

شبکه کارتون هم بازی نفت را پخش نمی کند
اگر یکی از دوتیم استقلال یا پرسپولیس صدر نشین لیگ بود، یک پای فینال حذفی و توانسته بود برابر تیم قدرتمندی مثل الجیش هم برنده شود. امروز رادیوو تلویزیون و کلا رسانه ها همش این خبر را پوشش می دادند. اما به قول آقای منصوریان نفت در دید نیست. فقط در بازیهای ما با استقلال و پرسپولیس در لیگ است که حدود 50، 60 میلیون بازی ما را می بینند. با وجود اینکه تیم ما صدر نشین است. بازیهای ما پخش نمی شود. بازیهای ما مقابل سپاهان و سایپا پخش نشد. به قول یکی از بچه ها شبکه کارتون هم بازیهای نفت را پخش نمی کند. به هر حال ما هم جوان هستیم و می خواهیم خودمان را نشان دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها