کد خبر: ۲۹۷۰۵۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۲     ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
مهاجم تيم فوتبال پيکان براي دومين روز متوالي در تمرينات اين تيم حاضر نشد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، سیاوش اکبرپور مهاجم تیم فوتبال پیکان که در نیم‌فصل به این تیم پیوست در دیدار مقابل نفت در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر اقدام عجیبی انجام داد.

در دقیقه 75 کادر فنی پیکان سیاوش اکبرپور را برای گرم کردن و ورود به زمین صدا می‌کند اما یک ناهماهنگی در این بین وجود داشته که صمد مرفاوی قصد داشته دیرتر او را به زمین بفرستد و زمانی که مرفاوی در دقیقه 85 به اکبرپور اعلام می‌کند که وارد زمین شود مهاجم پیکان یادآور می‌شود که 10 دقیقه روی نیمکت نشسته و به همین دلیل سرد شده است و نمی‌تواند وارد زمین شود.

البته به نظر می رسد سیاوش اکبرپور از اینکه قرار بوده در دقایق پایانی به زمین برود ناراحت شده و به همین دلیل هم خواسته سرمربی خود را تمکین نکرده است.

دیدار پیکان مقابل نفت روز پنجشنبه 23 بهمن ماه برگزار شد و به علت اینکه پیکان تا 17 اسفندماه دیدار دیگری ندارد چند روزی تمرینات این تیم تعطیل بود و از روز گذشته این تمرینات از سر گرفته شد.

نکته قابل توجه در این امر این است که سیاوش اکبرپور در تمرین روز گذشته خودروسازان حضور نداشت و امروز هم که تمرین شاگردان صمد مرفاوی در ساعت 12 آغاز شده است او حاضر نشده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها