کد خبر: ۲۹۷۶۲۳
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
مدیرعامل گسترش فولاد گفت: «کیفیت زمین چمن نیز عالی بود و نمی دانم منظور قلعه نویی از اینکه گفته زمین کوچک بود، چه بوده است و اصلا استدلال او چه بوده است.»

به گزارش پایگاه 598، غلامرضا سمندر در رابطه با دیدار تیم گسترش فولاد مقابل استقلال اظهار داشت: «به نظرم بازی خوبی بود که در نهایت هیچ از 2 تیم موفق به گلزنی نشدند. بازی در کمال نظم برگزار شد و سرمای هوا کمی باعث شد که بازیکنان اذیت شوند. این اولین تجربه میزبانی ما از استقلال در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد بود که فکر می کنم نمره قبولی گرفتیم.»

 

وی در واکنش به ادعای امیر قلعه نویی که گفته بود زمین کوچک بود، افزود: «ابعاد زمین ما 70 در 150 است که استاندارد جهانی است. حتی این زمین بزرگتر از زمین یادگار امام تبریز است و فکر می کنم بعد از ورزشگاه آزادی تهران بهترین زمین ایران باشد. کیفیت زمین چمن نیز عالی بود و نمی دانم منظور قلعه نویی از اینکه گفته زمین کوچک بود، چه بوده است و اصلا استدلال او چه بوده است.»

 

مدیرعامل گسترش فولاد در خصوص نتایج ضعیف تیمش در هفته های اخیر تصریح کرد: «در چند بازی اخیر که کمالوند هدایت تیم را برعهده داشته است، به غیر از بازی با نفت مسجد سلیمان خیلی خوب بازی کردیم اما با بدشانسی نتیجه نگرفتیم. انشاءالله که شرایطمان در هفته های بعدی بهتر می شود. امسال اگر در لیگ می مانیم و برای سال های آینده وضعیت قطعا بهتر خواهد شد. مطمئنم که در لیگ می مانیم اما به شرطی که مسئولان بگذارند.»

 

وی با اشاره به تعلیق محرومیت جاسم کرار یک روز پیش از این دیدار گفت: «یک نفر آمده برای فوتبال این مملکت از جیبش خرج می کند اما به نظر مسئولان دوست ندارند. این رفتارها باعث دلسردی زنوزی می شود. فکر می کنم آش دیگر خیلی شور شده است و حمایت فدراسیون از برخی از تیم ها کاملا مشخص است. چطور یک بازیکن روز پنجشنبه که فدراسیون نیمه تعطیل است، ساعت 13:30 بخشیده می شود؟ ما بارها کارمان گیر افتاده اما پنجشنبه یک نفر هم در فدراسیون نبوده است و کسی جوابی نداده است.»

 

سمندر در ادامه عنوان کرد: «دلم نمی خواست اینطور فکر کنم که زور بیشتر می تواند در برخی از مسائل تاثیرگذار باشد اما متاسفانه این بار زور به کار بردن خیلی علنی شد. این رای لکه ننگی برای فدراسیون تا ابد خواهد بود. تیم ما یک هفته استقلال را بدون اینکه کرار در زمین باشد، آنالیز کرده است. باور کنید اگر من جای زنوزی بودم، یک ریال هم برای این فوتبال هزینه نمی کردم. یک شخص آمده از جیبش یک ورزشگاه ساخته و از استقلال و پرسپولیس میزبانی می کند اما با او اینطور رفتار می کنند.»

 

وی در پایان در خصوص احتمال برکناری کمالوند گفت: «زنوزی، مالک باشگاه بعد از بازی به رختکن آمد و از کمالوند حمایت کرد. مطمئن باشید که ما سقوط نمی کنیم. الان هم تا چهارشنبه تمرینات تعطیل است و بعد از آن در تبریز تمرین می کنیم.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها