کد خبر: ۲۹۷۸۷۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۶     ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
اگر چه تيم صبا در پنج مسابقه اي که با مهدي تارتار به ميدان آمده تنها سه امتياز کسب کرده اما مدير عامل اين باشگاه در مصاحبه اي از عملکرد مربي جوان تيمش حمايت کرده، اين بيشتر به خاطر معضلاتي است که در تيم وجود دارد و مدير عامل باشگاه طبيعتا به آن معترف است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، بعد از اینکه احمد حسن زاده به دلیل مشکلات سربازی از لیست صبا حذف شد مارکوی گلزن هم از قمی ها خداحافظی کرد، مهاجمی که در برخی از دیدارها یک تنه بار تیم را به دوش می کشید و با گل های حساسی که زد امتیازات خوبی را برای صبا به ارمغان آورد. مشکلات مالی صبا و دامنه اعتراضات بازیکنان این تیم که رسانه ای شد مانع از حضور دیگر بازیکنان شاخص و اسمی در ترکیب صبا شد و از آنجایی که صبا در تعطیلات نیم فصل پولی برای پرداخت به بازیکن و هم چنین باشگاهشان برای رضایتنامه نداشت بالاجبار روی بازیکنانی دست گذاشت که نه پیش قرارداد می خواستند و نه پول رضایتنامه. با این حال مهدی تارتار می گوید نفراتی که به خدمت گرفته نفرات خوبی هستند اما برای هماهنگی با دیگر اعضای تیم نیاز به زمان دارند. این حرف خیلی هم دور از واقعیت نیست. حسین کوشکی در جناح راست خط دفاعی خوب بازی می کند و محمد اوسانی جوان هم در نوک خط حمله پرتلاش بازی می کند، هر چند که کم تجربه است و باید روی چارچوب شانسی تمرین کند.

صبا در مسابقه با ملون گل تساوی را در بازی پایانی خورد، مقابل پدیده فرصت های خوبی برای گلزنی داشت اما تیر دروازه مانع از گل شدن ضربه پیروز قربانی شد و در بازی با تراکتورسازی اشتباهات داوری مانع از پیروزی صبا شد.

با این حال بی انگیزگی بلای جان مهدی تارتار در تیم صبای قم است. تیم نه داعیه صعود دارد و نه خطر سقوط را احساس می کند، بنابراین طبیعی است که کمی بی انگیزه باشد. همان طور که فصل پیش تراکتورسازی بعد از قهرمانی در جام حذفی در لیگ خوب بازی نمی کرد و مدام بازی ها را با شکست پشت سر می گذاشت.

اما به تازگی 20 درصد از مبالغ قرارداد صبایی ها پرداخت شده و مدیر عامل قول داده که درصد پرداختی را به زودی به 70 درصد افزایش خواهد داد. از سویی مهدی تارتار تلاش می کند با ایجاد انگیزه در صبا، تیم را به سمت پیروزی سوق دهد و شاید دیدار با راه آهن شروع پیروزی های مهدی تارتار با صبای قم باشد، مربی ای که پیش از این و در گسترش فولاد از عدم حمایت مدیران عامل باشگاه ها از مربیان جوان گلایه کرده بود. هر چند این سیاست در خیلی از باشگاه ها اصلاح شده است. مثل ذوب آهن. روزهایی که یحیی نتجیه نمی گرفت سعید آذری یک تنه پای او ایستاد و اکنون نتیجه اش را دیده است. ذوب این روزها همه را می برد. شاید اگر جهان بین هم مثل آذری عمل کند که در شروع این گونه بوده پیروزی های صبا هم از راه برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها