کد خبر: ۲۹۸۰۴۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
رئال مادرید به صورت جدی خرید مدافع چپ 19 ساله والنسیا را زیر نظر دارد.

بانک ورزش - رئال مادرید برای خرید در تابستان 2015 گزینه‌های مختلفی را زیر نظر دارد؛ از پوگبا و رویس برای خط هافبک گرفته تا دروازه‌بان هایی نظیر دخیا و کاسیا. هر چند هنوز چندین ماه تا آغاز تابستان باقی مانده، اما شایعات زیادی در مورد رئال مادرید وجود دارد.

پل پوگبا: هافبک فرانسوی در حال حاضر یکی از بازیکنانی است که حرف و حدیث ها در مورد رسیدنش به توپ طلا در آینده خیلی زیاد است. این بازیکن ستاره امسال یووه بوده و وکیلش بارها تایید کرده است که به احتمال فراوان در تابستان از تورین جدا می شود. رئال یکی از جدی ترین مشتریان اوست اما باید برای خریدنش با باشگاه های متمولی نظیر سیتی و پاری‌سن ژرمن رقابت کند.

دانیلو: مدافع راست برزیلی پورتو نگاه رئال را به خود جلب کرده و سران باشگاه می خواهند او را جایگزین آربلوا کنند. در نقطه مقابل بارسا به او به چشم جایگزین دنی آلوز نگاه می کند و امیدوار است که رفاقت وی با نیمار کارساز شود.

گایا: رئال مادرید به صورت جدی خرید مدافع چپ 19 ساله والنسیا را زیر نظر دارد. سران باشگاه والنسیا سخت در تلاش هستند تا قرارداد او را تمدید کنند اما رئال هم او را به صورت جدی می خواهد.

رویس: هر چند که قرارداد رویس با دورتموند اخیرا تمدید شده اما گفته می شود که تمدید قرارداد هم اثری در جدایی احتمالی وی در تابستان نخواهد داشت و او به زودی راهی برنابئو می شود.

لاپورته: رئال در حال حاضر با حضور په په، راموس و واران با ترافیک در خط دفاعی مواجه است اما لاپورته، مدافع 19 ساله فرانسوی هم یکی از اهداف آنهاست. رقم فسخ قرارداد وی 42 میلیون یورو است.

داوید دخیا: دروازه بان منچستر یونایتد یکی از گزینه های رئال برای جانشینی ایکر کاسیاس در آینده است. بازیکن سابق اتلتیکو قراردادش را با شیاطین سرخ تمدید نکرده است. در صورتی که کاسیاس بخواهد جدا شود او اصلی ترین جایگزینش خواهد بود.

کیکو کاسیا: رئال مادرید می تواند او را با 10 میلیون یورو بخرد. این دروازه بان در آکادمی رئال رشد کرده و عملکرد خوبی در والنسیا از خود نشان داده است.  رئال مادرید شرایط این بازیکن را با دقت زیر نظر دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها