کد خبر: ۲۹۸۱۷۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
مرتضي اسدي کاپيتان گسترش فولاد اعتقاد دارد در بازي با استقلال حريف آبي پوش موقعيتي نداشت.
به گزارش پایگاه 598،مرتضی اسدی بعد از این بازی با استقلال در خصوص حمایت مالک باشگاه از سرمربی و بازیکنان گسترش گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

استقلال یک موقعیت هم نداشت

ما فکر می کردیم استقلال چون در کورس قهرمانی است در این بازی جلوی ما هجومی بازی می کند اما چنین چیزی از این تیم ندیدیم. به همین خاطر ما خوب شروع کردیم اما استقلال بیشتر دفاع می کرد و در واقع یک موقعیت هم نداشتند. ما هم در 2،3 بازی گذشته بدشانسی آوردیم و استقلال هم حالت دفاعی گرفت.

زمین گسترش کوچک نیست

نمی دانم چرا گفتند زمین بازی کوچک بوده؟ زمین گسترش فولاد استاندارد است و شاید به خاطر سکوهای ورزشگاه این حرف را زدند. اما امکانات ورزشگاه خیلی خوب است و زمین خوب و با کیفیتی دارد.اگر بازی در یادگار امام برگزار می شد باد نمی آمد؟ مهاجمان ما حرکت می کردند و رو به جلو بودند اما مدافعان شان روی بازیکنان ما مثل محمد ابراهیمی خطا کردند و حتی فخرالدینی و حنیف کارت گرفتند. به خاطر فشاری که بود حتی فخرالدینی هم تعویض شد.

مالک باشگاه جواب شایعات را داد

ما بازی خوب و باکیفیتی را انجام دادیم و فقط باید در بازی های بعدی امتیاز بگیریم تا جدول شرایط مان بهتر شود. شک نکنید گسترش در لیگ می ماند. بعد از حمایت مالک و مسوولان باشگاه از کادر فنی و بازیکنان همه انگیزه گرفته اند. در تبریز شایعه شده بازی با استقلال آخرین بازی کمالوند است اما مسوولان باشگاه خیال همه را راحت کردند و به بچه ها اعتماد به نفس دادند که همه جوره پشت تیم هستند.ما بازی های سختی داشتیم اما ملوان کارش راحت تر بوده و باید امتیاز بگیریم. زنوزی یک مرد واقعی است و من در این چند ساله چنین مدیر عاملی ندیدم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها