کد خبر: ۲۹۹۲۷۲
زمان انتشار: ۱۸:۴۲     ۰۶ اسفند ۱۳۹۳
مايکل اشمايکل، دروازه بان اسطوره اي منچستريونايتد عنوان کرد که منچستريونايتد بايد قرارداد ديويد دخيا را تمديد کند تا به ديگر رقيبانش، هشدار دهد.
به گزارش "ورزش سه"، دخیا 24 ساله که سال 2011 با 18.6 میلیون پوند به یونایتد پیوست، به یکی از بهترین دروازه‌بان های جهان در دوران حضورش در اولدترافورد تبدیل شده است. قرارداد او در سال 2016 به پایان خواهد رسید و رئال مادرید که مدت‌هاست به دنبال جانشین مناسبی برای کاسیاس می‌گردد، به شدت به دنبال جذب اوست.

اشمایکل در مصاحبه با اسکای اسپورتس گفت:" این که بهترین بازیکنان باشگاه قرارداد جدیدی ببندند تا به دیگر تیم‌ها هشدار دهند، خیلی مهم است. این نشان می‌دهد که آنها به پروژه منچستریونایتد ایمان دارند و قصد دارند تیم را نه تنها به صدر لیگ برتر بلکه اروپا برگردانند. اگر دخیا قراردادش را تمدید کند، یک هشدار خیلی بزرگ به رقیبان خواهد بود و من مطمئنم که هر کسی که یونایتد را دوست داشته باشد، از این موضوع استقبال خواهد کرد. امیدوارم 5 سال دیگر تمدید کند."

اشمایکل درباره شرایط فالکائو گفت:" می‌دانستیم که وقتی به جمع یونایتد اضافه شد، مصدومیتی داشت.متاسفانه مصدومیت او وخیم تر شد ولی اگر به همین فرم خود در فصل بعد ادامه دهد، از آن دسته بازیکنانی است که منچستریونایتد دوست دارد قراردادش را دائمی کند. او ثابت کرده که گلزن قهاری است ولی در 18 ماه اخیر بدشانس بوده است."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها