کد خبر: ۲۹۹۳۰۷
زمان انتشار: ۱۸:۵۳     ۰۶ اسفند ۱۳۹۳
مديرعامل گسترش فولاد تبريز اعلام کرد اين باشگاه قصد ندارد اعتراضي به موضوع محروميت کرار کند، چون حکم صادره به سود تراکتورسازي است.
به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا سمندر در این باره به "ورزش سه" گفت: قرار نیست زود تصمیم بگیریم. ما از فراز کمالوند حمایت می کنیم و مطمئنا تیم ما از این شرایط خارج می شود.شما دیدید که آقای زنوزی، مالک باشگاه هم بعد از بازی با استقلال در رختکن به بچه ها خسته نباشید گفت و از کمالوند خواست که با قدرت به کارش ادامه بدهد. این نشان می دهد که ایشان هم قصد حمایت از کمالوند را دارند.

او در پاسخ به این سوال که آیا از نتایج ضعیف گسترش فولاد نگران نشده است: اگر بگویم نگران نیستم که دروغ گفته ام. به هرحال نتایج ما خیلی خوب نیست ولی ما بازی های خوبی انجام می دهیم و شک ندارم که با همین روند می توانیم در لیگ برتر باقی بمانیم. به همین دلیل هم من می گویم که ما به کمالوند اعتماد داشتیم.

مدیرعامل گسترش فولاد تبریز در پاسخ به این سوال که آیا از به تعلیق در آمدن حکم کرار برای بازی گسترش فولاد و حالا به اجرا در آمدن این حکم برای 3 هفته هم گفت: قطعا این حکم به ضرر ما است چون کرار برابر ما بازی کرد ولی برابر نفت مسجدسلیمان که رقیب مستقیم مان است نمی تواند بازی کند.این شرایط برای ما سخت است ولی مطمئن باشید این حکم بازهم تغییر می کند. این حکمی بود که همه را شاکی کرد و احتمالا آقای حسن زاده بندی را پیدا می کند و محرومیت کرار را کم می کند.

سمندر در پایان گفت: البته ما پرونده این حکم را بسته ایم و به خاطرتراکتورسازی اعتراضی نمی کنیم. برای این ماجرا همان ماجرای عدو شود سبب خیر است و چون این حکم به نفع تراکتورسازی می شود. امیدواریم با محرومیت کرار تراکتورسازی بتواند قهرمان بشود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها