کد خبر: ۳۰۰۳۹۴
زمان انتشار: ۲۰:۰۰     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
ليورپول پس از شکست مقابل بشيکتاش و حذف شدن از ليگ اروپا، ساعتي پيش موفق شد در ديداري حساس، منچسترسيتي را در ليگ برتر انگلستان مغلوب کند.
به گزارش "ورزش سه"، این بازی در شرایطی برگزار می شد که لیورپولی ها به واسطه بازی روز پنجشنبه مقابل بشیکتاش در ترکیه، فرصت کافی برای آماده سازی خود نداشتند و بسیاری شانس منچسترسیتی رده دومی را برای کسب پیروزی بیشتر می دانستند اما در عمل، اتفاق دیگری رخ داد و قرمزهای آنفیلد با دو گل هندرسون و کوتینیو، 2-1 سیتی را مغلوب کردند.

برندان راجرز سرمربی لیورپول، در انتهای بازی به خبرنگاران گفت :" به احترام بازیکنانم، کلاه از سر بر می دارم.ما بامداد جمعه به انگلستان بازگشتیم و بازیکنان ساعت 6 صبح فرصت خوابیدن پیدا کردند. تقریبا تمام روز جمعه، بازیکنان به استراحت پرداختند و روز گذشته نیز تمرین سبکی برگزار کردیم. با این حال امروز نمایش فوق العاده ای از بازیکنانم دیدم.
آنها بی رحمانه بازی کردند و به تیمی چون سیتی با این همه بازیکن بزرگ، فرصت چندانی برای گلزنی ندادند. بازیکنان سیتی فقط یک ضربه درون چهارچوب داشتند. در ابتدای فصل، بسیاری شخصیت تیمی لیورپول را زیر سوال بردند اما حقیقت این بود که برای ساختن دوباره تیمی که بازیکنان جدید زیادی به آن اضافه شده بودند، زمان به اندازه کافی نداشتم. در حال حاضر، تیم به فرم خوب خودش بازگشته و این اتفاق به یکباره رخ نداده است. بازیکنانم در ماه های اخیر به سختی تلاش کردند و به توانایی هایشان باور داشتند."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها