کد خبر: ۳۰۱۹۱۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
سنگربان سابق استقلال و تیم ملی گفت: «فرق گذاشتن فردوسی پور بین علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی با سایر استقلالی ها را نمی پسندم.»

به گزارش پایگاه 598، هادی طباطبایی این روزها به عنوان یکی از مربیان تیم ملی امید سخت مشغول آماده‌سازی این تیم است.

 

* آقای طباطبایی چه خبر از تیم امید؟

- ما در ادامه همان برنامه‌ریزی اولیه مشغول سپری کردن اردوها هستیم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در این فاصله کم باقی‌مانده تا مسابقات بتوانیم تیمی خوب را آماده و روانه مسابقات کنیم و البته انتظار داریم از این تیم که امید فردای فوتبال ماست، حمایت ملی و همه‌جانبه شود. خیلی‌ها مسابقات مرحله اول را آسان گرفته‌اند و این تفکر خیلی خطرناک است.

 

* حریفان ما افغانستان، نپال، فلسطین و عربستان هستند و بازی‌ها در تهران است.

- بله و درست به همین دلیل همه آنها می‌آیند تا مقابل ایران خودی نشان بدهند. خیلی‌ها به اشتباه فکر می‌کنند فقط رقابت ما برای صعود با عربستان است و می‌دانید که از این گروه فقط یک تیم بالا می‌رود ولی شک نکنید افغانستان و نپال و فلسطین آن‌جور که مقابل ما محکم و دفاعی بازی خواهند کرد، مقابل عربستان ظاهر نمی‌شوند و این یعنی اگر روز آخر و بازی با عربستان خدای نکرده محتاج تفاضل گل و پیروزی شویم، کار سختی خواهیم داشت.

 

* هنوز تکلیف هفته 23 لیگ برتر مشخص نشده؟

- نه و من باز هم از مسئولان سازمان لیگ خواهش می‌کنم با تیم ملی همکاری کنند. دوستان می‌گویند طبق برنامه کی روش برنامه‌ریزی کرده‌اند و کادرفنی سابق تیم امید درخواستی نداشته و حالا دیر است اما ما می‌گوییم همان برنامه کی روش را اجرا کنید! قرار بود لیگ تا فینال جام ملت‌ها تعطیل باشد ولی یک هفته زودتر بازی‌ها شروع شد، حالا همان یک هفته را به ما بدهید.

 

* و نظرسنجی محبوب‌ترین استقلالی؛ گویا گله دارید!

- بله. آقای فردوسی‌پور متأسفانه سلیقه شخصی خود را به مردم القا می‌کند. ایشان می‌آید دو نفر را از بقیه جدا می‌کند! این یعنی چه؟ یعنی از اول مردم بدانید این دو نفر قرار است برنده باشند! چرا مثل پرسپولیس 5 نفر را از همان ابتدا انتخاب نکرد؟ یا اگر می‌خواستید مردم انتخاب کنند، این دو نفر را هم کنار بقیه روی سایت می‌گذاشتید.

 

* ولی واقعاً مشخص بود مجیدی و منصوریان رأی می‌آورند!

- من به هر دو این عزیزان تبریک می‌گویم ولی این فرق گذاشتن را نمی‌پسندم. ضمناً کاش فردوسی‌پور توضیح می‌داد آن 13 یا 15 نفر را روی چه متر و معیاری انتخاب کرده، چون من هر جور و از هر راه حساب می‌کنم، جای خیلی‌ها در این لیست خالی است!

 

* می‌توانید مثال بزنید؟

- نمی‌خواهم مسئله را شخصی کنم، فقط می‌گویم در خانواده بزرگ استقلال کسان دیگری هم بودند که شایستگی حضور در این فهرست را داشتند و این سلیقه فردوسی‌پور بود که به افکار عمومی القا شد!

خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها