کد خبر: ۳۰۲۸۵۷
زمان انتشار: ۱۹:۲۵     ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
کمالوند:
سرمربي تيم گسترش فولاد معتقد است اين روزها فوتبال روي زشتش را به اين تيم نشان مي دهد و در سال هاي مربيگري اش تاکنون به اين مشکل برنخورده است.
به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند سرمربی تیم گسترش فولاد راجع به شرایط عجیب این روزهای این تیم گفت: من، خودم هم مانده ام چی بگویم، هفده سال است در عرصه مربیگری ام اما تا به حال این شرایط را تجربه نکرده بودم، هرچه فکر می کنم نمی دانم چطور می شود که تیمی در هفت بازی بدشانسی بیاورد، ما در بازی با تیم های استقلال، نفت، سایپا و پیکان می توانستیم به عنوان تیم پیروز از بازی بیرون بیاییم اما فوتبال دارد روی بدش به ما نشان می دهد.

وی ادامه داد: راجع به این مسئله باید بگویم اصلا بحث تیم ما فنی نیست که بگویم حلش می کنم، هر مربی با هر سیستم و تاکتیکی، این را در نظر دارد که موقعیت گل زیادی برای تیمش ایجاد شود و موقعیت گل کمی را به حریف بدهد، می خواهم بدانم در بازی های تیم ما، کسی چیزی غیر از این می بیند؟ در همین بازی با تیم نفت ما چهار موقعیت تک به تک داشتیم اما در نهایت در کمترین موقعیتی که به حریف می دهیم دروازه مان باز می شود. شما ببینید مربیانی که ما روبروی آنها بازی می کنیم چه صحبتی راجع به بازی ها ما می کنند، همین تیم نفت در بازی آسیایی اش به حریفانش موقعیتی نداد اما ما می توانیم دروازه آنها را چندین بار با خطر روبرو کنیم.

کمالوند راجع به نظر مدیریت تیم نسبت به نتایج به دست آمده گفت: خوشبختانه ما مالک و مدیران فوتبال فهمی داریم و آنها می بینند تیم چگونه بازی می کنند. ما در حال حاضر احتیاج داریم به آرامشی که از کادر مدیریت به تیم منتقل شود و خدا را شکر تاکنون این اتفاق افتاده و فقط می ماند لطف خداوند که امیدوارم به تیم ما عنایت داشته باشد. من شرمنده آقای زنوزی مالک و آقای سمندر مدیریت باشگاه هستم که تمام شرایط را برای نتیجه گیری تیم مهیا کرده اند. امیدوارم از این پس به حقمان برسیم و بتوانیم از خجالت دوستان دربیاییم.

وی در پایان راجع به ادامه بای های این تیم گفت: ما اصلا کاری نداریم که با چه تیم هایی بازی داریم، مشکل ما الان بدبیاری است که دچارش شدیم وگرنه برایمان فرق نمی کند با چه تیم هایی بازی کنیم، همانطور که دیدید ما مقابل تیم هایی بزرگی کردیم و توانستیم فوتبال با کیفیتی ارائه دهیم. از همینجا به همه فوتبالدوستان تبریزی می گویم خیالشان راحت باشد، ما در ادامه بازی ها قطعا می توانیم به نتایج قابل قبول برسیم و در پایان در جایگاهی بایستیم که لایق این تیم باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها