يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۲۹۲۷
زمان انتشار: ۲۱:۰۹     ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت:دکتر روحانی هنوز نم پس نداده است و مشخص نیست قرمز است یا آبی.
به گزارش پایگاه 598،علی فتح الله زاده درباره طرح جلد امروز استقلال جوان که به شکست پرسپولیس مقابل تراکتورسازی واکنش نشان داده بود اظهار داشت:این طرح،طرح دوستان تحریریه بود.کار بدی هم نکردند.پرسپولیس 10 شکست در لیگ دارد.بندگان خدا هم بیشتر نباختند و ما هم واقعیت را گفتیم.بازیکنان پرسپولیس هم خودشان قبول داشتند که 10 بار باخته اند و این در تصاویر مشخص است.فکر می کنم کار بچه های تحریریه استقلال جوان شکار ژورنالیستی بود.

وی درباره اینکه آیا نگران واکنش پرسپولیسی ها نیست گفت:مگر پرسپولیسی ها این همه عدد 6 را نشان می دهند ما حرفی می زنیم؟این کری ها نمک فوتبال است.تا دو سال پیش پروین هر بار من را می دید عدد 6 را به من نشان می داد اما وقتی مدیرعامل استقلال بودم با تلاش بازیکنان و پرویز مظلومی 4 بار متوالی پرسپولیس را شکست دادیم.از دو سال قبل تا امروز هم هر بار پروین را می بینم عدد 4 را به او نشان می دهم.بنده خدا دو سال است حرفی نمی زند.

مدیرعامل سابق استقلال در ادامه گفت و گوی خود،دربرابر  این خواسته که یک دروغ سیزده بگوید بیان داشت:فتح الله زاده جای بلاتر را در سال 94 می گیرد.بهتر است بگویید فتح الله زاده رییس فدراسیون فوتبال ایران می شود.برخی مواقع مجبوریم یک سری واقعیت ها را در قالب طنز بیان کنیم.هر چند که کفاشیان صندلی ریاست را دو دستی چسبیده و آن را رها نمی کند.

فتح الله زاده درباره اینکه گویا احمدی نژاد به خود او گفته بود که استقلالی است عنوان کرد:نه ایشان به من چیزی نگفت اما شنیدم جایی گفته است که استقلالی است.البته دکتر روحانی هنوز نم پس نداده است و مشخص نیست قرمز است یا آبی.

وی درباره علاقمندی عادل فردوسی پور و جواد خیابانی بیان داشت:شک نکنید عادل صد در صد قرمز است.البته قرمز بودن او خوش خیم است.خیابانی هم فصلی است.یک فصل قرمز است یک فصل آبی.در فصل های مختلف تغییر رنگ می دهد.

مدیرعامل سابق استقلال درباره اینکه از بین جواد ظریف،علی مطهری و مرتضی پاشایی،کدامیک شخصیت سال 93 محسوب می شوند:ظریف دیگر!او توانست نتایناهو را با اوباما در بیاندازد.البته اسم ظریف،ظریف است و 100 کیلو وزن دارد.او از لحاظ فیزیکی به من شباهت های زیادی دارد.من شخصا به ظریف علاقه زیادی دارم چون او یک دیپلمات خبره است و کشورش را خیلی دوست دارد.ظریف سرباز فداکار نظام است.

وی درباره اینکه آیا در سال جدید دوباره مدیرعامل استقلال می شود یا نه گفت:هر چیزی احتمالش هست.این خریدارانی که با من صحبت کرده اند گفته اند اگر موفق شوند که استقلال را خریداری کنند فتح الله زاده را مدیرعامل می کنند.هر چه خدا بخواهد ولی من هیچ وقت خودم را از استقلال و هواداران جدا نمی دانم.

فتح الله زاده درباره اینکه پیش بینی می کند سرمربی فصل بعد استقلال چه کسی باشد بیان داشت:هر گزینه ای می تواند باشد.برخی می گویند قلعه نویی،گروهی می گویند منصوریان.شاید هم گزینه سوم.

وی درباره اینکه آیا منظورش فرهاد مجیدی است گفت:ممکن است.مهم این است هر کسی سرمربی استقلال شود از او حمایت شود.

فتح الله زاده درباره اینکه صراحتا بگوید آیا صحت دارد فصل گذشته در اواسط فصل حکم اخراج قلعه نویی را نوشته بود اما منصرف شد اظهار داشت:نه،اخراج قلعه نویی به ذهن من خطور نکرد چه برسد به اینکه بخواهم آن را روی کاغذ بیاورم.من پای قلعه نویی تا آخرین لحظه ایستادم.

گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها