کد خبر: ۳۰۳۵۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ميزان/ دبير سياسي حزب مؤتلفه اسلامي گفت: انتخابات ديروز مجلس خبرگان نشان داد که رقابت معنوي و روحاني در فرايند انتخاب آيت‌الله يزدي در جريان بود.
محمدکاظم انبارلويي در گفت‌وگو با ميزان، درباره دلايل دوري مجلس خبرگان رهبري از سياسي کاري و رقابت‌هاي سياسي، اظهار کرد: انتخابات ديروز مجلس خبرگان نشان داد که رقابت معنوي و روحاني در انتخاب آيت‌الله يزدي در جريان بود.
وي افزود: با وجود رقابت در انتخابات ديروز مجلس خبرگان رهبري نتايج کاملاً پذيرفته‌شده از سوي تمام نمايندگان مجلس خبرگان بود که با اعلام اين خبر يک آرامشي در رسانه‌ها و مردم ايجاد شده که عالي‌ترين نهاد تصميم سازي کشور به‌راحتي رقابتي سالم برگزار کرد.
دبير سياسي حزب مؤتلفه اسلامي تصريح کرد: آيت‌الله يزدي شخصيتي است که در تاريخ 50 سال اخير خدمات زيادي به انقلاب و امام (ره) داشته و خدمات وي پيش از انقلاب و پس از انقلاب يک فهرست مفصلي دارد.
وي بيان کرد: ساده زيستي، درجه علمي و فقاهت او مورد تأييد امام خميني(ره) بنيان‌گذار انقلاب اسلامي بوده و همان‌طوري که وي از سوي امام نماينده مجلس خبرگان انتخاب شده و در رأس نهاد جامعه مدرسين حوزه علميه قم است که اين نهاد سوابق مشخصي در تاريخ معاصر ايران دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها