أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۳۸۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۲۱ اسفند ۱۳۹۳
ژوزه مورينيو معتقد است که داويد لوئيز بخاطر ضربه آرنج به ديگو کاستا، مستحق محروم شدن از بازي بعدي پي اس جي در ليگ قهرمانان است.

به گزارش پایگاه 598،درگیری لفظی و فیزیکی داوید لوئیز با دیگو کاستا از نیمه اول شروع شد. زمانیکه لوئیز بخاطر ضربه کاستا که به دور از چشمان داور به سینه او زده بود، نقش بر زمین شد. پس از آن، این دو بازیکن بارها با یکدیگر درگیر شدند بطوریکه در ادامه بازی، باز هم به دور از چشمان تیم داوری، داوید لوئیز با آرنج خود دیگو کاستا را مصدوم کرد. چلسی در این بازی با تساوی 2-2 از لیگ قهرمانان کنار رفت. این بازی پرخطا یک کارت قرمز هم داشت که نصیب زلاتان ابراهیموویچ شد.

مورینیو سرمربی چلسی، در انتهای بازی در این رابطه ضمن کنایه زدن به یوفا، به خبرنگاران گفت:" من ضربه آرنج داوید لوئیز را ندیدم. اما اگر یوفا او را به عنوان مرد برتر مسابقه برگزیده، حتما مرتکب این خطا نشده است. او خیلی خیلی خوب بازی کرد و من مجبورم باور کنم که او عامدانه به دیگو کاستا ضربه نزده است. چرا که نمی توانم قبول کنم یوفا بازیکن خطاکار زمین را به عنوان مرد برتر بازی انتخاب کرده باشد."

مورینیو ادامه داد:" در هر صورت بازی تمام شد. خطای لوئیز را هم که نگرفتند و از این بابت سودی هم نصیب ما نشد. چه خوب است یوفا با بررسی دوباره فیلم بازی، داوید لوئیز را بجای زلاتان از بازی در مرحله رفت یک چهارم لیگ قهرمانان محروم کند چرا که او برای محروم شدن، سزاوارتر از زلاتان است."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها