کد خبر: ۳۰۴۴۰۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
مرتضي اسدي کاپيتان گسترش فولاد اعتقاد دارد بر خلاف تصور دراگان اسکوچيچ سرمربي فولاد خوزستان داور به ضرر گسترش سوت زده است.
به گزارش پایگاه 598،مرتضی اسدی در مورد بازی با فولاد و پیروز بعد از 8 هفته گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

زنوزی به ما روحیه داد
بازی را ما خیلی خوب شروع کردیم و باید بگویم به خاطر مصاحبه روز قبل آقای زنوزی بچه ها روحیه گرفتند و خیلی به تیم کمک کرد چون همه جوره از تیم ما حمایت کردند. بچه ها برای این بازی انگیزه زیادی داشتند و حتی بعد از بازی 2تا مهاجم ما نای دویدن نداشتند.

فولاد بدون بازیکنانش هم خوب است
بازی با فولاد خیلی خوب بود و ما راحت تر کار کردیم چون فولاد فوتبال بازی می کند و شاید چند بازیکن اصلی اش را نداشته باشد اما چون ساختار دارد در هر شرایطی تیم خوبی است. در بازی با نفت هم خوب بودیم و در دو بازی نفت و فولاد بالای 10 موقعیت داشتیم و حریف زیاد فرصت صد در صد نداشتند. باید در 7 بازی آینده هم در بازی های خانگی خوب نتیجه بگیریم و صد در صد در لیگ برتر می مانیم.

گسترش بیشتر از داوری ضرر کرد
اتفاقا در این بازی گسترش از داوری ضرر کرد. در این بازی داور 2 پنالتی برای ما نگرفت. در نیمه دوم جابر انصاری صاحب موقعیت شد و اتفاقا خودم به او پاس دادم که روی او خطا شد اما داور پنالتی نگرفت. یک گل هم زدیم که صد در صد درست بود اما داور آفساید گرفت. به هر حال این تیم درگیر بازی های آسیایی است و بدن هایشان خسته است. اما دلیل نمی شود تمام تقصیرها را به گردن داورها بیاندازند . چطور وقتی از سایپا باختند داوری را مقصر نکردند؟

از تراکتوری ها تشکر می کنم
متاسفانه در بازی با نفت نتوانستیم بردمان را حفظ کنیم تا کمکی به تراکتور کرده باشیم. باید از بچه های تراکتور و کادر فنی این تیم هم تشکر کنیم که علاوه بر رسیدن به بالای جدول در پائین جدول به ما کمک کردند و راه آهن را شکست دادند.

3 پاس گل دادم
در این چند بازی تمام تلاشم را برای برای نتیجه گرفتن تیم کردم و 3 پاس گل دادیم. ما روند تیم مان خیلی خوب است و قشنگ بازی می کنیم و در این چند بازی هم همه در خدمت تیم بودند. ما از بازی با استقلال استارت زدیم و مطمئن باشید با این فوتبال از بحران خارج می شویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها