کد خبر: ۳۰۴۴۴۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۱     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
قرارداد تئو والکات با آرسنال 6 ماه ديگر به اتمام مي رسد در حاليکه هنوز هيچ پيشرفتي در روند مذاکرات براي تمديد قراردادش ديده نمي شود.
به گزارش "ورزش سه"، آرسنال روند بسیار خوبی در دو ماه اخیر داشته و به غیر از شکست ناباورانه از موناکو در لیگ قهرمانان، بردهای متوالی در لیگ برتر و FA CUP، این تیم را در شرایط خوبی قرار داده است. با این حال در این وضعیت، تمدید قرارداد با والکات به یکی از دغدغه های فکری سران آرسنال و آرسن ونگر تبدیل شده است.

ونگر در همین رابطه به شوخی به خبرنگاران گفت:" اولین تماسها با سفارت برقرار شده و باید ببینیم که تمدید قرارداد والکات از لحاظ سیاسی و توسط سیاستمداران چگونه پیش خواهد رفت. متقاعد کردن والکات برای تمدید قرارداد کمی دشوار است. او هرچقدر داخل زمین بازیکن سریعی است، در مذاکرات این سرعت را از او نمی بینیم."

ونگر ادامه داد:" من خواهان ماندن والکات در آرسنال هستم و به درخواست من، پیشنهاد تمدید قرارداد، خیلی زودتر از حد تصور به او داده شد. دوست دارم او به همان بازیکن سابق که جایگاه ثابتی در تیم داشت تبدیل شود.والکات باید برای به دست آوردن جایگاهش در تیم بیشتر از همیشه بجنگد."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها