کد خبر: ۳۰۴۴۵۷
زمان انتشار: ۲۰:۰۵     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
رئال مادريد روزهاي دشواري را سپري مي کند. اين تيم در عرض يک هفته، با کسب دو نتيجه بد مقابل ويارئال و بيلبائو، صدر جدول را به بارسلونا تقديم کرد و در ليگ قهرمانان نيز تا آستانه حذف شدن پيش رفت.
به گزارش "ورزش سه"، همه این اتفاقات دست به دست هم دادند تا رئال مادرید تحت شدیدترین انتقادات رسانه ای قرار بگیرد. در پایان شکست 4-3 مقابل شالکه نیز هواداران این تیم به شدت، آنچلوتی و بازیکنان رئال را هو کردند.

لوکا مودریچ که پس از 4 ماه مصدومیت، در بازی مقابل شالکه برای رئال به میدان رفت، در گفتگو با نشریه کروات "اسپورتسکه نووستی" گفت:" این رئال، رئال مادرید واقعی نیست اما مطمئنم که به زودی به بهترین فرم خودمان برمی گردیم و مردم بار دیگر در مورد ما به عنوان بهترین تیم دنیا صحبت خواهند کرد.
برای خروج از این وضعیت، ما بازیکنان با یکدیگر به اندازه کافی صحبت کرده ایم و آنچلوتی نیز آنقدر تجربه دارد تا بتواند رئال را از بحران خارج کند.بازی فردا مقابل لوانته، بازی آسانی نیست ولی بدجور به برد در این دیدار نیاز داریم. هفته بعد ال کلاسیکو در پیش است و ما محکوم به پیروزی بر لوانته هستیم تا با روحیه ای خوب به نوکمپ برویم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها