کد خبر: ۳۰۵۳۰۴
زمان انتشار: ۲۲:۳۵     ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
در بازي اخير ولفسبورگ مقابل فرايبورگ که به برتري 3 بر 0 سبزها منجر شد، کوين ده بروين با زدن يک گل و دادن دو پاس گل، تعيين‌کننده‌ترين مرد ميدان بود.
به گزارش "ورزش سه"، به این ترتیب پس از این بازی این ملی‌پوش بلژیکی با سهم داشتن در 26 گل (9 گل و 17 پاس گل) به صدر جدول بازیکنان این فصل بوندسلیگا راه یافت. این درحالی است که آرین روبن و توماس مولر با 25 امتیاز در رده بعدی قرار دارند. تیم بوروفسکی ملی‌پوش سابق فوتبال درباره ده بروین به شبکه "اسکای" گفت:" او یک بازیکن جوان و باهوش است. درحال حاضر روبن و ریبری سی سال را رد کرده‌اند و به همین دلیل به نظر می‌رسد سران بایرن بزودی به سراغ این بازیکن بروند. قطعا او یکی از کاندیداهای جانشینی روبن و ریبری خواهد بود." دیتر هکینگ سرمربی ولفسبورگ هم اذعان کرد:" برای توصیف کوین، واژه کم می‌آورم. او تشنه گل زدن و گل ساختن و پیروز شدن است و این مسئله برای هر مربی ایده‌آل است، همچنین برای هم‌تیمی‌هایش."

 اگرچه ده بروین روز به روز پیشنهادات بیشتری از تیم‌های بزرگ اروپایی دریافت می‌کند، اما به نظر نمی‌رسد ولفسبورگ اجازه رفتن به او بدهد. کلاوس آلوفس مدیر این باشگاه هم گفت:" ما نمی‌خواهیم او را از دست بدهیم؛ او هم قصد جدا شدن از ما را ندارد. پس لزومی ندارد بیخودی نگران باشیم. در تیم ما دروازه‌بانان، هافبک‌ها، مدافعان و مهاجمان بسیار خوبی وجود دارند، اما کوین چیز دیگری است و خصوصیاتی که دارد وی را به برترین بازیکنی که من طی 15-14 سال گذشته دیده‌ام تبدیل می‌کند. او تا سال 2019 با ما قرارداد دارد و در صورت لزوم آمادگی آن را داریم که دستمزدش را افزایش دهیم."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها