کد خبر: ۳۰۶۹۰۷
زمان انتشار: ۲۲:۰۰     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
رافائل واران که در رئال مادريد با وجود راموس و په په، جايگاه ثابتي ندارد به جدايي از اين تيم در تابستان آينده مي انديشد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، ستاره جوان فرانسوی رئال تا سال 2020 با این باشگاه قرارداد دارد اما آنچه که در فصل جاری برای او اتفاق افتاده، تردیدهایی را در مورد ادامه همکاری با رئال موجب شده است. واران تنها زمانی در ترکیب ثابت رئال قرار می گیرد که از بین راموس یا په په، یکی شرایط بازی نداشته باشد. این اتفاق در این فصل در چند مقطع با مصدومیت راموس و په په رخ داده است.

به ادعای "Le10sport" و دیلی اکسپرس، پیشنهاد 40 میلیونی چلسی که به ایجنت واران رسیده، این بازیکن را به وسوسه انداخته تا بار دیگر زیر نظر ژوزه مورینیو کار کند. مربی ای که به درخواست زیدان، او را به رئال مادرید آورده بود.

تمدید قراداد قریب الوقوع راموس و په په نیز یکی دیگر از دلایل نارضایتی واران از حضور در رئال مادرید عنوان شده است. راموس تا سال 2017 با رئال قرارداد دارد و بحث تمدید آن، یکی از مهمترین خواسته های هواداران است و په په نیز طبق گزارشات منتشر شده در نشریات اسپانیایی، در آستانه تمدید قراردادش قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها