کد خبر: ۳۰۷۹۵۸
زمان انتشار: ۲۲:۴۸     ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
بايرن مونيخ فردا در جام حذفي فوتبال آلمان، ديدار حساسي مقابل بايرلورکوزن پيش رو دارد؛ در حاليکه با مصدوميت بازيکنان بزرگش روبروست.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، روبن، ریبری، آلابا، خاوی مارتینز و شواین اشتایگر، بازیکنانی هستند که فردا قادر نخواهند بود مقابل لورکوزن به میدان بروند. ضمن اینکه بداشتوبر نیز وضعیت نامشخصی دارد.

پپ گواردیولا امروز در نشستی خبری در همین رابطه گفت:" شواینی به موقع به بازی مقابل لورکوزن نخواهد رسید. من در حال حاضر تنها 16 بازیکن آماده در اختیار دارم؛ با این حال این هم بخشی از مشکلات حرفه ماست و وظیفه من است تا یک راه حل خوب پیدا کنم. حضور بداشتوبر نیز مشخص نیست. او خیلی خوب تمرین نکرده و باید تا فردا صبر کنیم و ببینیم که بدنش جواب خواهد داد یا خیر. به دنبال بهانه نیستیم. این مساله چالش بزرگی برای بایرن خواهد بود."

گواردیولا سپس در مورد بازی نکردن گوتزه از ابتدا در مقابل دورتموند گفت:" گوتزه بازیکن بزرگی است؛ یکی از بهترین بازیکنانی که در تمام دوران مربیگریم در اختیار داشته ام. فوتبال همه زندگی اوست. می دانم که دوست داشت در ترکیب ثابت مقابل دورتموند به میدان برود و برای او متاسفم که نتوانست به هدفش برسد؛ با این حال این تصمیمی بود که من گرفتم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها