کد خبر: ۳۰۸۳۰۸
زمان انتشار: ۱۹:۱۲     ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
یورگن کلوپ،سرمربی دورتموند به تمجید از گل زیبای سباستین کهل در وقت‌های اضافه برای دورتموند پرداخت که باعث صعود زردپوشان به نیمه نهایی جام حذفی شد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، در حالی که دورتموند با گل سوبوتیچ در ابتدا پیش افتاده بود، وولاند و فیرمینو موفق شدند با گل‌هایشان 2-1 هوفنهایم را پیش بیندازند ولی اوبامیانگ در دقیقه 57 موفق شد بازی را به تساوی بکشاند تا کار به 120 دقیقه بکشد. در دقیقه 108، هافبک 35 ساله دورتموند با یک شوت دیدنی موفق شد تیمش را بار دیگر پیش بیندازد و باعث صعود آنها به جمع 4 تیم شود.
کلوپ در جمع خبرنگاران گفت:" فشار زیادی آوردیم و شایسته نتیجه حاصل بودیم. گل کهل استثنایی بود. تماشای چنین گلی لذت بخش بود. نمی‌دانستم که هنوز هم می‌تواند از این گل‌ها بزند. خیلی زیبا بود که او امروز قهرمان بود. بازی سختی بود.در نیمه دوم از آرامش و واکنش تیم خیلی راضی بودم. بازی دراماتیکی بود."
کلوپ ادامه داد:" پس از شکست مقابل بایرن و از دست دادن هوملس و رویس، به نظرم واکنش بسیار خوبی نشان دادیم. رسیدن به نیمه نهایی برای همه در سیگنال آیدونا پارک اتفاق خوبی بود. زخم‌ها کم کم خوب می‌شوند و حالا منتظر بازی مقابل مونشن گلادباخ هستیم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها