کد خبر: ۳۰۸۳۷۹
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
مارتین اودگارد، ستاره 16 ساله نروژی، ژانویه گذشته با قیمت 5.8 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست اما در سه ماهی که از حضور او در رئال می گذرد،او نتوانسته هنوز برای تیم اول باشگاه بازی کند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، اودگارد زمانیکه به رئال پیوست، رویای حضور در حداقل چند بازی تیم اول این باشگاه را در سر داشت؛ هرچند که می دانست که باید برای تیم دوم رئال که در دسته سوم حضور دارد بازی کند. در قرارداد این بازیکن آمده است که او باید 5 روز در هفته با تیم اول رئال تمرین کرده ولی برای تیم دوم باشگاه به میدان برود. همین شرایط نیز لحاظ شده و او در کنار بزرگان رئال تمرین می کند ولی در روز مسابقه، به اردوی تیم دوم رئال ملحق می شود.

همین دوری او از تیم دوم باشگاه باعث شده که هیچ ارتباط دوستانه ای بین او و سایر بازیکنان این تیم وجود نداشته باشد و بشرایط به گونه ای است که بازیکنان تیم دوم رئال، روی او حساب نمی کنند. پس از 4 باخت متوالی، تیم تحت هدایت زیدان، در دو بازی اخیر پیروز شده و این در حالی است که  اودگارد در این دو دیدار، حتی یک دقیقه نیز فرصت بازی پیدا نکرد.

آنچلوتی نیز اعتقادی به استفاده از این بازیکن در تیم اول باشگاه ندارد و همین مساله به نوعی باعث نارضایتی و سرخوردگی اودگارد شده است. لازم به ذکر است که این بازیکن نروژی، پس از حضور در تمرین چند تیم بزرگ اروپایی، سرانجام با رئال مادرید قرارداد امضا کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها