کد خبر: ۳۰۸۶۸۳
زمان انتشار: ۰۹:۱۵     ۲۲ فروردين ۱۳۹۴
بازيکن سابق تيم فوتبال استقلال گفت: نقطه ضعف استقلال در بازي روز گذشته خط دفاعش بوده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس/ بازيکن سابق تيم فوتبال استقلال گفت: نقطه ضعف استقلال در بازي روز گذشته خط دفاعش بوده است.
مجيد نامجو مطلق در مورد بازي شب گذشته استقلال و ذوب آهن اظهار داشت: تيم استقلال در بازي برابر ذوب‌آهن بازي خوبي ارائه داد ولي متاسفانه نتوانست از موقعيت‌هاي خوب به خوبي استفاده کند و کار براي تيم در ادامه فصل سخت خواهد شد.
وي در ادامه گفت: به نظر من يکي از نقاط ضعف اصلي اين تيم در بازي برابر ذوب‌آهن خط دفاعي اين تيم بود و هيچ کدام از بازيکنان اين پست تمرکز لازم را نداشتند. اما در مقابل خط هافبک اين تيم بازي قابل قبولي ارائه داد اما غيبت خسرو حيدري در اين بازي بسيار محسوس بود.
بازيکن سابق استقلال خاطرنشان کرد: شرايط اين تيم براي کسب عنوان قهرماني بسيار سخت شده است و فقط اين تيم بايد به دنبال کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا باشد.
نامجومطلق در پايان در رابطه با حضور امير قلعه‌نويي در نيمکت استقلال براي فصل آينده گفت: بايد مديران باشگاه در اين خصوص نظرشان را اعلام کنند. اين مربي زحمات خود را طي چند سال اخير کسيده اما يکي دو سال اخير موفق نبوده است اما نبايد موفقيت‌هاي اين مربي را ناديده گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها