کد خبر: ۳۰۸۸۰۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۲۲ فروردين ۱۳۹۴
مدیرعامل استقلال در تماس تلفنی با سرمربی این تیم، بابت کسب تساوی خانگی مقابل ذوب آهن ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی «خبرگزاری دانشجو»، آخرین اخبار از باشگاه استقلال به شرح زیر است:

 

* جاسم کرار که پس از ۴ جلسه محرومیت استقلال را برابر ذوب آهن همراهی کرد در این مسابقه از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شد. او صبح امروز با حضور در یکی از مراکز درمانی MRI گرفت تا میزان دقیق آسیب دیدگی اش مشخص شود. البته بنابر اظهارنظر کادر پزشکی استقلال مصدومیت این بازیکن جدی نیست و او می تواند در تمرینات استقلال حضور پیدا کند.

 

* سرمربی استقلال پس از پایان دیدار مقابل ذوب آهن در رختکن تیمش از مدافعان و خط هافبک استقلال انتقاد کرد. او در این باور بود که چرا بر روی ضربه ایستگاهی بازیکن حریف باید در میان تعلل مدافعان دروازه استقلال را باز کند. او همچنین اعتقاد داشت خط هافبک استقلال ضعیف کار کرد و در نیمه دوم میدان را در اختیار ذوب آهنی ها گذاشت تا آنها حملات زیادی را بر روی دروازه استقلال تدارک ببینند.

 

* هواداران استقلال که از نتایج اخیر این تیم به شدت شاکی هستند، پس از پایان دیدار با ذوب آهن در مقابل درب ورودی استادیوم آزادی تجمع کرده و به محض آمدن اتوبوس استقلال شروع به انتقاد کردند. آنها با دادن شعارهای تند اعتراضان را نسبت به عملکرد این تیم نشان دادند. برای اینکه مشکل حاشیه ای پیش نیاید اتوبوس حامل استقلالی ها به سرعت محل را ترک کرد و راهی هتل المپیک شد.

 

* اولین نشست هیئت مدیره استقلال در سال ۹۴، ساعت ۱۴ فردا در باشگاه استقلال برگزار می شود. در این نشست به طور حتم درباره عملکرد استقلال در هفته های گذشته بحث و تبادل نظر می شود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد اعضاء این تیم با جریمه روبرو می شوند.

 

* صبح امروز بهرام افشارزاده با سرمربی استقلال به صورت تلفنی صحبت کرد. او پیرامون تساوی استقلال برابر ذوب آهن با امیر قلعه نویی حرف زد و ضمن ابراز ناراحتی از نتیجه این تیم گزارشی کامل از اتفاقات مسابقه دریافت کرد. افشارزاده به قلعه نویی اطمینان داد با قدرت از وی حمایت می کند.

 

* اتفاقی حاشیه ای در اواسط نیمه دوم بازی استقلال و ذوب آهن رخ داد که از چشم خیلی ها دور ماند. این اتفاق مربوط به زمانی بود که امیر قلعه نویی از سرپرست تیمش خواست آنالیزی از عملکرد مهاجمان ذوب آهن را در اختیار وی بگذارد تا او براساس آن طراحی سیستم کند. وقتی این اتفاقی دقایقی طول کشید، وی ماجدی را به کنار جایگاه وی آی پی فرستاد تا خودش آن را از ایمان عالمی دریافت کند. قلعه نویی مدام با داد و فریادهایش منتظر دریافت این آنالیز بود و اگر دقایقی دیرتر به دستش می رسید معلوم نبود چه واکنشی انجام می دهد به هر حال هر چه بود به خیر گذشت تا حاشیه ای جدید برای استقلال شکل نگیرد.

 

* حنیف عمران زاده که در دیدار برابر ذوب آهن جایی در ترکیب ثابت این تیم نداشت و 90 دقیقه روی نیمکت ذخیره ها نشست، بسیار ناراحت بود. او اگرچه نسبت به این موضوع اعتراضات زیادی داشت اما به واسطه ناکامی استقلال و حاشیه های اتفاق افتاده در پایان این مسابقه ترجیح داد سکوت کند و حرفی بر زبان نیاورد. عمران زاده توقع نداشت یک بازیکن جوان به جای او وارد زمین شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها