کد خبر: ۳۰۸۹۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۲۶ آذر ۱۳۹۰
دنيزلي يك هفته فرصت خواست
گزينه مربيگري پيروزي تا انتهاي هفته آينده از قرمزپوشان فرصت خواست تا پاسخ نهايي خود را بدهد.در سفر رويانيان به تركيه، جلسات متعددي بين وي و دنيزلي برگزار شد، اما مربي ترك براي اعلام پاسخ نهايي اش از سرخپوشان يك هفته فرصت خواست. البته مديرعامل پيروزي در جمع بازيكنان اعلام كرده كه شرايط را براي حضور دنيزلي فراهم كرده و منتظر پاسخ نهايي اين مربي تركيه اي است.
صعود شاهين و شهرداري ياسوج به نيمه نهايي
دو ديدار از مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي فوتبال عصر پنجشنبه برگزار شد كه طي آن شاهين بوشهر و شهرداري ياسوج حريفانشان را از پيش رو برداشتند.در اولين بازي شاهين بوشهر موفق شد با نتيجه 2 بر يك داماش گيلان را شكست داده و يكي از چهار تيم مرحله نيمه نهايي مسابقات شود.گل هاي اين ديدار را مهدي نوري و مرتضي عزيزمحمدي براي شاهين و ميلاد زنيدپور براي داماش به ثمر رساندند. بوشهري ها در مرحله نيمه نهايي بايد به مصاف برنده ديدار صباي قم و مس كرمان برود. در ديگر بازي هم شهرداري ياسوج شگفتي آفريد و تيم ليگ برتري فولاد خوزستان را در ضربات پنالتي شكست داد تا ديگر تيم مرحله نيمه نهايي باشد. ديدار اين دو تيم در وقت هاي معمول به تساوي يك بر يك انجاميد و دو تيم در وقت هاي اضافي كاري از پيش نبردند تا كار به ضربات پنالتي كشيد و اين شهرداري ياسوج بود كه توانست پنالتي را با نتيجه چهار بر دو ببرد و در مجموع با حساب پنج بر سه به برتري برسد. به اين ترتيب شهرداري ياسوج در مرحله نيمه نهايي بايد به مصاف استقلال برود.
بارسلونا با تيم دوم خود السد را درهم كوبيد
قهرمان اسپانيا و اروپا در دومين ديدار مرحله نيمه نهايي جام جهاني باشگاهها با نتيجه 4 بر صفر السد قطر را شكست داد و به ديدار پاياني راه پيدا كرد.گوارديولا در اين ديدار تيم اصلي اش را به ميدان نفرستاده بود و بازيكناني مانند مكسول، آدريانو (دو بار) و كيتا براي آبي و اناري ها گلزني كردند. پيش از اين در نخستين ديدار نيمه نهايي سانتوس با غلبه بر كاشيوا ريسولز ژاپن به ديدار پاياني رسيده بود. به اين ترتيب دو تيم قهرمان اروپا و آمريكاي لاتين روز يكشنبه برگزاركننده ديدار پاياني خواهند بود.
پيكان خودش را به صدر و استيل آذين را به قعر جدول كشاند
رقابت هاي فوتبال ليگ دسته اول ايران روز پنجشنبه با انجام هفت بازي وارد هفته يازدهم شد.در يكي از مهمترين ديدارهاي هفته يازدهم، استيل آذين سمنان مهمان پيكان بود كه در نهايت با نتيجه دو بر يك شكست را پذيرفت.استيل آذين با اين شكست با شش امتياز در قعر جدول گروه الف جاي گرفتند و پيكان نيز با 26 امتياز به صدرنشيني اش تداوم بخشيد. در ديگر بازي مهم اين هفته دو تيم صنعت ساري و شهرداري اراك به مصاف هم رفتند و اين ساروي ها بودند كه در نهايت بازي را با نتيجه يك برصفر به سود خود به پايان بردند و به رده نهم جدول رسيدند. شهرداري اراك نيز با همان 18 امتياز در رده سوم بدون گروه الف باقي ماند.همچنين در ديگر بازيهاي مهم اتكا گرگان، ميزبانش ابومسلم را مغلوب كرد، شيرين فراز كرمانشاه از سد نيروي زميني گذشت و ديدار تيم هاي گهر زاگرس با كاوه تهران مساوي شد و شهرداري بندرعباس با نتيجه دو بر يك ايران جوان بوشهر را شكست داد.
بازيكنان ليگ برتري فصل گذشته، آزاد هستند
سازمان ليگ برتر اعلام كرد بازيكناني كه فصل گذشته در ليگ برتر بازي كرده و اين فصل نتوانسته اند با باشگاه جديدي قرارداد امضا كنند، بازيكن آزاد هستند.در حالي كه با پايان هفته هفدهم رقابتهاي ليگ برتر باشگاههاي كشور، فصل نقل و انتقالات آغاز مي شود، سازمان ليگ برتر در نامه اي به باشگاهها دو اصلاحيه جديد اين آيين نامه را به شرح زير اعلام كرد:
1- آن دسته از بازيكناني كه فصل گذشته عضو تيمهاي ليگ برتري بودند و بنا به دلايلي اين فصل نتوانسته اند در باشگاه جديد ثبت نام و قرارداد منعقد كنند، بازيكن آزاد شناخته شده و در زمان مجاز نقل و انتقالات نيم فصل جاري با رعايت ساير مقررات بدون احتساب سهميه ليگ برتري مي توانند باشگاه مورد علاقه خود را انتخاب و قرارداد حرفه اي منعقد كنند.
2-تمامي باشگاهها مجاز خواهند بود با توافق بازيكن در چارچوب مقررات نسبت به تبادل بازيكن در قالب قرارداد حرفه اي بدون احتساب سهميه ليگ برتري اقدام كنند.يادآور مي شود كما في السابق براي جذب بازيكن بند يك و دو ارائه برگ تاييديه اخلاقي از سوي كميته محترم نظارت و بازرسي الزامي است.تيم هاي ليگ برتري مجاز هستند كه طي 29 آذرماه تا 14 ديماه اقدام به جذب بازيكن كنند و اين 16روز زمان نقل و انتقالات نيم فصل خواهد بود.
احتمال جدايي گردان از ذوب آهن
شهاب گردان از شرايطي كه در ذوب آهن دارد چندان راضي نيست و با توجه به پيشنهاد هايي كه دارد تصميم گرفته تا از اين تيم اصفهاني جدا شود.او در بازي ذوب آهن با مس كرمان هم در حاليكه تا آخرين لحظات در تركيب تيم قرار داشت از ليست كنار گذاشته شد تا شايعه جدايي او از ذوب آهن رنگ و بوي جدي تري به خودش بگيرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها