کد خبر: ۳۱۱۲۱۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۴     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
این هفته هم مطابق معمول برنامه پخش‌زنده مسابقات ورزشی از طریق تلویزیون، روی خروجی سایت‌ها و خبرگزاری‌های مختلف رفت. در این بین نکته بسیار جالب توجه این است که قرار شده دیدار تیم‌های پرسپولیس و لخویا از شبکه ورزش پخش شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، در همان روز اما بازی نفت تهران و پاختاکور ازبکستان توسط شبکه 3 روی آنتن می‌رود. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که طبیعتا بازی پرسپولیس به‌عنوان پرهوادارترین تیم ایران باید از طریق یک شبکه سراسری پخش می‌شد، اما ظاهرا وجود یک مشکل کار را خراب کرده است.

 

گویا دوستان محترم در شبکه سوم سیما بین بازی ساعت هفت شب نفت و ساعت هشت شب پرسپولیس، اولی را برای پخش انتخاب کرده‌اند، چون زودتر تمام می‌شود و با سریال مهران مدیری تداخل پیدا نمی‌کند!

 

سریال «در حاشیه» که از نظر کیفی با انتقادات فراوانی مواجه شده، حوالی ساعت 9 شب پخش می‌شود و گویا به شدت مورد حمایت شبکه سوم است. پیش‌تر نیز به بهانه به تاخیر نیفتادن پخش این برنامه، بازی دوستانه ایران و شیلی از دقیقه 17 روی آنتن رفت و دیدار ایران و سوئد به شبکه ورزش تبعید شد! بخش مربوط به این موضوع را در جدول پخش روز چهارشنبه خبرورزشی می‌بینید.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها