کد خبر: ۳۱۱۳۳۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
سرپرست تیم استقلال گفت: «هوادارانی که تجمع کرده بودند حمایت از کادر فنی را می‌خواستند و از آن طرف اعضای هیأت مدیره و شخص افشارزاده هم همین کار را انجام دادند.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، میرشاد ماجدی در خصوص شرایط استقلال توضیحاتی ارائه كرده كه در ادامه می خوانید:

 

* آقای ماجدی در مراسم ترحیم زنده‌یاد سعید سیروج هوادار مرحوم استقلال شرکت کردید؟

- بله، خدا رحتمش کند، به اتفاق آقای افشارزاده به مسجد امام علی (ع) رفتیم و با خانواده آن مرحوم ابراز هم‌دردی کردیم.

 

* خانواده آن مرحوم چیزی نگفتند؟

- خیلی ضایعه دردناکی بود ولی طفلکی‌ها به رغم داغدار بودن برخورد بسیار گرمی با ما داشتند و خیلی هم تشکر کردند. امیدوارم خداوند به خانواده آن مرحوم صبر بدهد. اتفاقاً پسرعمه آن خدابیامرز دوست صمیمی‌ام است.

 

* جداً؟

- بله، محمد خالقی دوست قدیمی‌ام است که بعداً متوجه ماجرا شدم البته زمانی که در سال‌های 71-70 ما در بزرگسالان استقلال توپ می‌زدیم حسین سیروج پسرعموی متوفی در امیدهای استقلال توپ می‌زد.

 

* درباره آن ماجرا كه عده‌ای از هواداران سرمربی استقلال جلوی در باشگاه تجمع کرده و شعارهایی علیه افشارزاده سردادند، نظری ندارید؟

- به هر حال هوادار احساساتی است و اتفاقاً آن لحظه من در باشگاه بودم و رفتم پایین به نمایندگی آقای افشارزاده با آنها صحبت کردم.

 

* حرفشان چه بود؟

- ببینید حرف همه ما در یک راستاست. هوادارانی که تجمع کرده بودند حمایت از کادر فنی را می‌خواستند و از آن طرف اعضای هیأت مدیره و شخص افشارزاده هم همین کار را انجام دادند. استقلال در حال حاضر نیاز به آرامش دارد و با همدلی بیشتر اتفاقات خوبی خواهد افتاد!

 

* چه زمانی اتفاقات خوبی قرار است در استقلال بیفتد؟

- ظرف یک هفته آینده اتفاقات خوبی در استقلال می‌افتد و رضایت هواداران هم جلب خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها