کد خبر: ۳۱۱۴۹۴
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
فارس/ آرسنال در هفته سي و چهارم ليگ برتر انگليس فردا در امارات ميزبان چلسي خواهد بود و شاگردان مورينيو در صورت پيروزي در يک قدمي قهرماني خواهند بود.
در ادامه هفته سي و چهارم ليگ برتر انگليس آرسنال در امارات ميزبان چلسي خواهد بود.
جدال دو تيم که به نوعي يکي از دربي هاي لندن محسوب مي شود همواره جذابيت هاي فراواني را به همراه داشته است و اين اواخر هم جنگ لفظي و درگيري هاي آرسن ونگر و ژوزه مورينيو به خوبي در اذهان طرفداران دو تيم مانده است که چگونه اين دو سرمربي با يکديگر درگيري فيزيکي پيدا کردند.
آقاي خاص 12 بار مقابل تيم هاي ونگر قرار گرفته و به 5 پيروزي و 7 تساوي رسيده است و شکستي را متحمل نشده است.
چلسي در حال حاضر با 76 امتياز صدرنشين است و نزديک ترين تعقيب کننده اش همين آرسنالي است که با 66 امتياز و 10 امتياز اختلاف در مکان دوم قرار دارد.
مورينيو و شاگردانش به خوبي مي دانند در صورت پيروزي در اين بازي مي توانند تا حدود بسيار زيادي سرود قهرماني را در لندن بخوانند و هيچ چيزي براي هواداران توپچي ها از اين بدتر نخواهد بود.
از طرفي ونگر و شاگردانش در صورت پيروزي در اين بازي حساس فاصله خود با چلسي را به 7 امتياز کاهش خواهند داد و مي توانند فشار بيشتري را روي آبي هاي لندن آورند تا در ادامه بتوانند شرايط را براي اين تيم سخت کنند.
چلسي اميدوار است ديگو کاستا مهاجم اسپانيايي خود را که به دليل مصدميت مدتي از ميادين دور بوده است در اختيار داشته باشد. از طرفي سسک فابرگاس در بازگشت به لندن شرايط ويژه اي را بار ديگر تجربه مي کند.
مورينيو در آخرين اظهاراتش عنوان کرده که رويارويي با ونگر، رقابتي ويژه نيست و هدفش را پيروزي مقابل آرسنال و قهرماني ليگ برتر عنوان کرد.
وي دليل حضور هافبک اسپانيايي در استمفوردبريج را کسب عنوان قهرماني فابرگاس با چلسي عنوان کرده و به نوعي جنگ رواني را عليه توپچي ها آغاز کرده است.
شاگردان مورينيو در صورت پيروزي مقابل آرسنال و همچنين ديدار عقب افتاده خود مقابل لستر (چهارشنبه شب) عنوان قهرماني ليگ برتر را کسب خواهند کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها