کد خبر: ۳۱۱۵۹۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
همانطوري که تعداد افراد چاق روز به روز زياد مي‌شود٬ افراد بيشتري به عمل چاقي به عنوان روشي سريع براي کاهش وزن روي مي‌آورند. آيا به نظر شما اين عمل مي‌تواند گزينه‌ي مناسبي به‌جاي رژيم غذايي و ورزش باشد؟
اين عمل٬ يک راه‌ ميان‌بر براي کاهش وزن نيست. افرادي که معتقدند اين عمل٬ يک راه ميان‌بر براي کاهش وزن است عموما جزو افرادي نيستند که به اين عمل نياز داشته باشند. در واقع عمل چاقي براي افرادي توصيه مي‌شود که حداقل ۲۵ تا ۳۰ کيلو اضافه‌وزن دارند. افرادي هم که داراي ديابت شديد٬ فشار خون و يا اختلالات خواب هستند که با چاقي مرتبط است جزو گزينه‌هاي اين عمل محسوب مي‌شوند. زناني هم که به خاطر چاقي٬ عادات ماهيانه‌ي نامنظم دارند مي‌توانند اين عمل را انجام دهند.

نقش اين عمل در درمان ديابت
اين عمل نقش مهمي در درمان ديابت نوع ۲ از طريق تغيير سطح هورموني در خون ايفا مي‌کند. در واقع انسوليني که در بدن توليد مي‌شود به حد متعادل مي‌رسد. حدود ۸۰ درصد از بيماران پس از عمل بدون استفاده از دارو٬ ميزان قند خون متعادلي خواهند داشت.

انتخاب يک جراح خوب٬ ملاک بسيار مهمي است
پيش از انتخاب جراح٬ بسيار مهم است که بدانيد آيا جراح٬ روش‌هاي زيادي براي اين عمل مي‌داند يا خير. اگر جراح فقط يک روش را بداند٬ آن يک روش ممکن است برايتان کار کند و ممکن هم است که جواب ندهد. هرچقدر تجربه‌ي جراح بيشتر باشد٬ مشکلات کمتري پيش مي‌آيد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها