أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۲۶۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۲۸ آذر ۱۳۹۰
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس مردم به خاطر عملکرد گروه موسوم به اصلاح‌طلب ‌در فتنه 88 از این جریان تنفر دارند، لذااصلاح‌طلبان معتقد به نظام باید ‌تحت عناوین جدیدی فعالیت سیاسی کنند.
حجت‌الاسلام موسی غضنفر‌آبادی عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به عملکرد گروه موسوم به اصلاح‌طلب در جریان فتنه 88 گفت: اصلاحات قبل از انتخابات خرداد 88 با اصلاحات امروز متفاوت است چرا‌که آنها قبل از انتخابات شعارهایی دیگری می‌دادند اما پس از انتخابات مشی خود را تغییر دادند.

وی افزود: اگر‌چه شعارهای اصلاح‌طلبان، قبل از انتخابات توسط مردم پذیرفته شده باشد اما گروه موسوم به اصلاح‌طلب شعارها و خط و‌مشی خود را پس از انتخابات تغییر داده و امروز بدون تغییر در منش و رویکرد خود امکان ادامه فعالیت ندارد چرا‌که مردم از این گروه سیاسی به خاطر عملکردشان در فتنه 88 نفرت دارند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: البته ممکن است که برخی از اصلاح‌طلبان هم نیت‌شان از اصلاحات درست باشد اما آنها هم نظر خود را اعلام نکردند و امروز گروه موسوم به اصلاح‌طلب مجبور‌ند که برای ادامه فعالیت سیاسی 'تحت عناوین جدید' و 'تعریف جدیدی' از اصلاحات در عرصه سیاسی فعالیت کنند.

غضنفرآبادی با بیان اینکه گروه موسوم به اصلاح‌طلب در نگاه مردم به علت عملکرد آنها در فتنه 88 نفرت‌آمیز است، تأکید کرد: اصلاح‌طلبان معتقد به نظام دیگر نمی‌توانند با این شرایط و با عنوان اصلاحات وارد انتخابات شوند، بلکه باید تحت عنوان جدیدی در این عرصه فعالیت داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان قصد دارند در مجلس نهم هم نمایندگانی داشته باشند لذا حرکت چراغ خاموش آنها وظیفه مسئولان درباره عدم ورود فتنه‌گران به مجلس را سخت‌تر می‌کند.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مراد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۳ - ۲۹ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
واقعاً اگر مردم از اصلاح طلبان متنفرند. چرا نمی گذارید وارد عرصه رقابت بشوند. تا مردم خودشان آنها را از صحنه دک کنند. چرا از زبان مردم حرف میزنید؟ چرا کاندیداهای مورد حمایت آنها را رد صلاحیت میکنید. یکبار بگذارید مردم خودشان بگویند از اصلاح طلبان متنفرند نه از بان شما که تمام قدرت را در دست گرفته اید اجازه هرگونه اظهار نظر را از دیگران سلب نموده اید.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها