کد خبر: ۳۱۴۲۱۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
وقتی که حامیان توافق هسته ای هم حاضر به دفاع از بیانیه لوزان نیستند:
فعالان دانشجویی از امتناع حامیان دیروز توافق ژنو و لوزان برای حضور در مناظرات خبر می دهند/ عباس ملکی از چهره های اصلاح طلب حامی توافق هسته ای با غرب، کسالت را مانع حضور در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی دانسته و درباره چرایی امتناع حامیان دولت از حضور در جلسات نقد و بررسی توافق لوزان بیان داشته است: بروید بررسی کنید که چه کاری انجام داده اند که کسی حاضر به دفاع نیست.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، به دنبال امتناع تیم مذاکره کننده هسته ای از انتشار فکت شیت ایرانی و همچنین تناقاضات گفتاری مسئولین ارشد دولتی در خصوص جزئیات مذاکرات، شاهد نوعی شانه خالی کردن و سرباز زدن حامیان دیروز توافق ژنو و لوزان در حمایت از اقدامات تیم مذاکره کننده هسته ای هستیم.

در همین خصوص با افزایش درخواست نخبگان کشور برای بررسی ابعاد توافق لوزان و دعوت از منتقدین و حامیان آن در دانشگاه های کشور، فعالان دانشجویی از امتناع حامیان دیروز توافق ژنو و لوزان برای حضور در مناظرات خبر دادند.

احسان اشرفی از فعالان دانشجویی در گفتگو با پایگاه 598 با اعلام سرباز زدن حامیان توافق لوزان از حضور در مناظره با منتقدین اظهار داشت: در هفته های گذشته در موارد متعددی از شخصیت هایی همچون علی خرم سفیر سابق ایران در مقر سازمان ملل و از حامیان توافق ژنو، بهشتی پور از حامیان توافق لوزان، علیرضا تابش نماینده اصلاح طلب، صادق خرازی، عباس ملکی معاون وزیر خارجه پیشین کشور در دولت اصلاحات و ... دعوت به عمل آمده که هیچ کدام حاضر به شرکت در جلسات نقد و بررسی توافق لوزن نشده اند.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: شخصیت های فوق الذکر به بهانه های مختلفی از حضور در جلسات مناظره شانه خالی کردند و به طور مثال آقای بهشتی پور گفتند بنده به اندازه کافی از بیانیه لوزان دفاع کردم و سایر حامیان توافق باید دفاع کنند.

همچنین عباس ملکی از چهره های اصلاح طلب حامی توافق هسته ای با غرب، کسالت را مانع حضور در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی دانسته و درباره چرایی امتناع حامیان دولت از حضور در جلسات نقد و بررسی توافق لوزان بیان داشته است: بروید بررسی کنید که چه کاری انجام داده اند که کسی حاضر به دفاع نیست، مگر هر گسی اصلاح طلب است موافق بیانیه لوزان است!

این سخنان در حالی است که کارشناسان منتقد توافق لوزان از عدم رعایت خط قرمز ها توسط تیم مذاکره کننده ایران و تعهدات خارج از چهارچوب تیم مذاکره کننده در نشست سوئیس خبر می دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها