کد خبر: ۳۱۴۶۱۹
زمان انتشار: ۰۹:۰۶     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر/ پروانه مرزبان گفت: طبق رايزني‌هايي که با ارشاد انجام داده‌ايم قرار است فيلم «تا آمدن احمد» در هفته دفاع مقدس اکران شود، همچنين تقريباً در مراحل پاياني پيش‌توليد فيلم سينمايي «همکلاسي من» به کارگرداني فرزاد اژدري به سر مي‌بريم.
پروانه مرزبان تهيه کننده فيلم سينمايي «تا آمدن احمد» در ارتباط با بازخورد فيلمش در جشنواره بين المللي فيلم فجر گفت: زماني که در اين جشنواره شاهد اکران فيلمم بودم دائم به اين موضوع فکر مي‌کردم که آيا مهمانان خارجي از اين فيلم سينمايي استقبال مي‌کنند يا خير؟! از آنجايي که اين فيلم سينمايي با موضوع دفاع مقدس ساخته شده بود فکر نمي کردم بتواند با مخاطب خارجي ارتباط برقرار کند.
وي در ادامه افزود: زماني که براي ديدن فيلم‌هاي خارجي وارد سالن مي‌شدم متوجه شدم که تعداد کمي از افراد داخل سالن‌هاي سينما حضور دارند. زماني که نوبت به اکران فيلم «تا آمدن احمد» شدگمان نمي کردم بيش از چند نفر محدود در داخل سالن‌هاي سينما حضور پيدا کنند اما لحظه‌اي که وارد سالن شدم بسيار تعجب کردم و تقريباً استقبال خوبي از اين فيلم شده بود. تا لحظه آخر هم حاضرين در سالن حضور داشتند و فيلم را ديدند.
مرزبان با اشاره به استقبال خارجي‌ها براي نمايش اين فيلمي در کشورشان گفت: در انتهاي نمايش يکي از هنرمندان و مديران ژاپني به من مراجعه کرد و در خواست داشت که يک نسخه از اين فيلم سينمايي را در اختيار آن‌ها قرار دهيم تا بتوانند در کشور خود به نمايش بگذارند.
اين تهيه کننده درباره زمان اکران فيلم سينمايي «تا آمدن احمد» گفت: در باره فيلم سينمايي «تا آمدن احمد» با وزارت ارشاد صحبت شده و طبق رايزني‌هايي که صورت گرفته قول اکران آن را در ايام دفاع مقدس به بنده داده‌اند. شخصاً فکر مي‌کنم بهترين زمان براي اکران اين فيلم در هفته دفاع مقدس است چرا که مناسبت‌هاي مشترکي بين هر دو وجود دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها