کد خبر: ۳۱۵۰۵۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
پیشکسوت تیم استقلال گفت: «اگر آن شب در آن برنامه کاشانی نبود پاسخی به قلعه نویی می دادم که به منزلش نرسد.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، حسن روشن درباره عدم استقبال تماشاگران استقلال از بازی روز گذشته این تیم مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: «در این شرایط جهنمی طبیعی است که هوادار استقلال نمی آید. طرفدار ما برای دربی هم نمی رود. هواداران تراکتورسازی با تیم مثل برادرند و در روزهای سخت به تیم شان کمک می کنند اما اینجا وقتی تیم می برد می گویند ژنرال و وقتی می بازند می گویند حسن و حسین و هوادار و رسانه ها مقصرند. دو سال است امیر قلعه نویی را علیه عادل فردوسی پور تحریک می کنند اما کسی نیست کنارش که او را آرام کند.»

 

وی ادامه داد: «بزرگ ترین مساله ای که باعث شد تیم به اینجا برسد دروغ هایی بود که به بچه ها گفتند. جالب است بدانید دیروز در دقیقه 90 از باشگاه پیغام دادند که برای تماشای بازی به استادیوم بیایید. گفتم یعنی من این قدر خوار و ذلیل شده ام که در این شرایط آن هم تنها به استادیوم بروم. ژنرال که نیازی به سربازی مثل من ندارد.»

 

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: «آقایان گفته اند تیم به خاطر حسن روشن و ناصر حجازی نتیجه نگرفته است. ناصر خدا بیامرز که 4 سال است فوت شده است. من هم این شرایط را دارم و گوشه خانه ام هستم.»

 

وی ادامه داد: «متاسفانه فضا خیلی آلوده است. در این شرایط وقتی تفرقه بیفتد، قلعه نویی می آید به من می گوید فوتبال نمی دانی و من هم حذفی و هم لیگ را می گیرم. اگر آن شب در آن برنامه کاشانی نبود پاسخی به قلعه نویی می دادم که به منزلش نرسد. ولی کاشانی من را آرام کرد. الان دو سال است قلعه نویی تیم را پنجم و ششم می کند. تا دیروز وقتی استقلالی ها می خواستند برای پرسپولیس کری بخوانند عدد 4 را نشان می دادند اما متاسفانه قلعه نویی میراث مظلومی را هم ویران کرد.»

 

روشن درباره اینکه اگر مدیرعامل استقلال بود در آستانه دربی چه می کرد گفت: «من اگر الان مدیرعامل استقلال بودم، سرمربی را عوض می کردم. افشارزاده همین الان این کار را انجام بدهد و دست دست نکند. پیشنهاد من این است برای دربی هدایت تیم را به رضا عنایتی بدهند و او را به عنوان سرمربی استقلال در دربی معرفی کنند. مطمئن باشید تیم در این شرایط خیلی بهتر مقابل پرسپولیس به میدان می رود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها