کد خبر: ۳۱۵۰۶۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
سرمربی كروات تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «امروز به تماشای فیلم بازی های استقلال می نشینم. نباید فقط به نتیجه بازی استقلال با تراکتور توجه کنیم و باید این تیم را کاملا آنالیز کنیم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، برانکو ایوانکوویچ در خصوص بازی پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: «برای تیم گسترش این بازی، یک بازی فوق العاده حساس بود و آنها فقط برای پیروزی به میدان آمدند اما بعضی از بازیکنان من به پیروزی فکر نمی کردند و همان میل بیشتر تیم گسترش به پیروزی باعث شد تا برنده دیدار باشند. ما بازی خوبی انجام ندادیم چرا که می‌خواستیم این بازی را ببریم اما در کل به نظرم بازی سنگینی را پشت‌سر گذاشتیم.»

 

وی افزود: «ما حتی تلاش کردیم مهاجم دوم را به تیم ملحق کنیم تا در نیمه دوم نتیجه را برگردانیم و حتی میل داشتیم تا در صورتی که بشود به برتری برسیم اما گل دوم را از روی ضربه ایستگاهی خوردیم که قاعدتاً نباید چنین گل‌هایی را بخوریم.»

 

برانكو همچنین گفت: «مهم نیست تیمی به دربی فکر کند یا به یک دیدار معمولی یا یک دیدار آسیایی. مهم این است که بازیکن میلی به پیروزی داشته باشد و فقط برای پیروزی به میدان برود نه اینکه یک بازی به میدان برود اما فکرش برای بازی حساس بعدی باشد. مطمئنا فصل بعد ما تیمی خواهیم داشت که برای هر بازی انگیزه پیروزی داشته باشد و به چیزی به جز برد نیندیشد.»

 

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسید پرسپولیس دیروز با انگیزه زیادی بازی نکرد، ادامه داد: «شاید در ضمیر ناخودآگاه بازیکنان ما حضور در بازی استقلال وجود داشت و به همین دلیل بود که آن قدرتی که از بازیکنان انتظار داشتم را نتوانستم در این بازی ببینم اما علی‌رغم اینکه بازی بزرگ مقابل استقلال را در پیش داشتیم دیروز تعداد زیادی از بازیکنان ما حضور نداشتند. البته این عذر و بهانه‌ای نیست برای اینکه بخواهیم اینگونه بازی کنیم و اعتقاد دارم گسترش بهتر از ما بود و به آنها تبریک می‌گویم.»

 

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که بهتر نبود با توجه به حساسیت لیگ در پایین جدول از نفرات اصلی استفاده می کرد، بیان داشت: «چرا فکر می کنید تیمی که مقابل گسترش فولاد به میدان رفت تیم خوبی نیست. ما مجبور بودیم به خاطر فشردگی لیگ و بازی هایمان به دو، سه بازیکن مان استراحت بدهیم و اگر نگاه کنید بقیه بازیکنانمان حضور داشتند. ما در این بازی جنگیدیم و روی دروازه گسترش خطر ایجاد کردیم اما همانطوری که گفتم آنها انگیزه بیشتری داشتند و ما را شکست دادند. »

 

ایوانکوویچ در خصوص اینکه بازی مقابل گسترش برای پرسپولیس کمی گران تمام شد و مصدومیت های زیادی برای این تیم گذاشت، خاطرنشان کرد: «این طبیعی است در هر بازی تعدادی از بازیکنان تیم دچار مصدومیت می شوند. ما از امروز وضعیت هادی نوروزی، محمد عباس زاده و احمد نوراللهی را بررسی خواهیم کرد و بعد نظراتمان را اعلام می کنیم. در هر صورت امیدوارم این سه بازیکن برای دربی مشکلی نداشته باشند.»

 

وی در خصوص نظرش برای بازی بعدی شان که مقابل استقلال است و این تیم برابر تراکتورسازی 4 بر یک نتیجه را واگذار کرد عنوان کرد: «من فقط نتیجه این بازی را می دانم و فیلم گل های زده شده را از اخبار مشاهده کردم. حالا کارمان برای دربی شروع شده و امروز به تماشای فیلم بازی های استقلال می نشینم.به نظر من نباید فقط به نتیجه بازی استقلال با تراکتور توجه کنیم و باید این تیم را کاملا آنالیز کنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها