کد خبر: ۳۱۵۵۱۹
زمان انتشار: ۱۰:۰۰     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
پیشکسوت سرخپوشان با مهاجم پرسپولیس تماس گرفت و در خصوص او گفت: «به آقا مهدی تبریک میگم که دل هوادارا رو خوشحال کرد که شاید بتونن بعد از سال ها شاهد ظهور یه اسطوره مشتی دیگه تو تیمشون باشن.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، مجتبی محرمی، اسطوره باشگاه پرسپولیس، طی تماسی با مهدی طارمی از وی در خصوص مصاحبه اخیرش درباره اینکه ماشین اهدایی سازمان لیگ را به محرمی اهدا خواهد کرد، تشکر کرد.

 

وی در این تماس ضمن قدردانی از طارمی عنوان کرد این ماشین به مهاجم پرسپولیس تعلق دارد و همین که به فکر محرمی بوده برایش اتفاق بزرگی است و از این بازیکن تشکر کرد.

 

مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس امروز در مصاحبه عنوان کرده بود که در صورتی که سازمان لیگ این خودرو MWM بهترین بازیکن پرسپولیس را به وی اهدا کند آن را به مجتبی محرمی اهدا خواهد کرد.

 

محرمی در این باره در صفحه شخصی خودش نوشت: «دربی دیگه ای در راه است و یک روز تاریخی دیگه واسه برو بچه های پرسپولیس و من امیدوارم و البته کمی مطمئن که این بار این بچه خونگرم جنوب مرد حماسه سرخ لقب خواهد گرفت.

 

تو این شرایط حساس تیم همه ما باید از کل تیم حمایت کنیم و پیکان توقعاتمونو به سمت یک بازیکن خاص نشانه نریم و فشار و استرس بالای این بازی رو برای اون بیشتر نکنیم. هر چند خواسته و ناخواسته همیشه خواسته و توقعات از ستاره ها بالاتر بوده و این وظیفه اون هارو بالاتر میبره.

 

اما آقا مهدی طارمی مهربون. چند روزه شنیدم اعلام کرده جایزه ای که به حق و با رای مردم قراره بهش بدن که خیلی خیلی بیشتر از این ها حقشه رو میخواهد به پاس احترام به پیشکسوت به من اهدا کنه که لازم میدونم مواردی رو مطرح کنم.

 

اولا خیلی خیلی خوشحالم که تو این فوتبالی که ناپاکی و بی مرامی و بی معرفتی از سر و روش بالا میره هنوزم بچه هایی توش رشد کردن و بزرگ شدن که می تونن پرچمدار مرام و معرفت و لوتی گری باشن و من همین جا به آقا مهدی تبریک میگم که دل هوادارا رو خوشحال کرد که شاید بتونن بعد از سال ها شاهد ظهور یه اسطوره مشتی دیگه تو تیمشون باشن البته که اگه همین راه درستی رو که پیش گرفته و بزرگ و کوچک رو می فهمه رو ادامه بده و اسیر حاشیه سازان خوش خط و خال نشه.

 

ثانیا با نهایت تشکری که بخاطر حرمت گذاشتن به من کوچکترین پیشکسوت گذاشته خدمت آقایون مسند نشین عارضم شاید وظیفه مهدی طارمی جوون نباشه و اون هایی که روزگاری به قهرمانی تیم ملی برای اولین و آخرین بار تو آسیا به خودشون بالیدن و نونش رو سالیان سال خوردن این بود که سراغی از بازیکن های بی ادعای اون روز بگیرن و دنبال حل مشکلاتشون باشن هرچند شاید امروز همشون درس معرفت از همین بچه ساده زیست شهرستانی و البته فوتبالیست فنی مملکتمون گرفته باشن.

 

و اما آقا مهدی طارمی من اون روزی ازت حمایت کردم که به دور از حاشیه های شهرنشینی فکر و تمرکزتو گذاشتی رو تمرین و تمرین و تمرین و اون حماسه رو تو بازیه النصر خلق کردی و امیدوارم با ادامه همین روند روزی علی دایی دیگری در تیم ملی ایران بشی و باعث غرور و افتخار ایران و ایرانی بشی.

 

جمعه نه برای هدیه که بخاطر حمایت از تو و تیم محبوبمون به ورزشگاه خواهم اومد تا شاهد بزرگی تو و هم تیمی هات باشم و انشا الله برد دربی با گل خودت. یا على.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها