کد خبر: ۳۱۵۷۵۶
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:‌ بازیکنان هم‌دل و هم قسم شده‌اند که نتیجه دور رفت را جبران کنند و در دیدار برگشت دربی به پیروزی برسند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، میرشاد ماجدی در خصوص شرایط استقلال پیش از دربی اظهار داشت:‌ ما اقدامات لازم را انجام داده‌ایم و بازیکنان هم از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارند. سعی کردیم بازیکنان را از فکر دیدار مقابل تراکتورسازی دور کنیم و مطمئن باشید در بازی با پرسپولیس دیداری جوانمردانه و خوب را برگزار خواهیم کرد و امیدواریم در پایان لیگ هواداران با خوشی به خانه‌هایشان بروند.

 

وی در مورد اینکه آیا پاداشی برای این بازی در نظر گرفته شده است، گفت: تاکنون چیزی در این مورد به ما نگفته‌اند اما مطمئنا اگر در این دیدار بتوانیم پیروز شویم از طرف مدیریت باشگاه وجهی به بازیکنان پرداخت خواهد شد.

 

سرپرست استقلال در خصوص مشکلات مالی آبی پوشان یادآور شد: یکسری مشکلات و مسائل وجود دارد و بازیکنان درصد زیادی از قراردادشان را دریافت نکردند که بنا بر وعده‌هایی که داده شده امیدواریم این مسئله هر چه زودتر حل شود.

 

ماجدی تأکید کرد: استقلال بازیکنان باتجربه و خوبی دارد و خود بازیکنان بهتر می‌دانند که شرایط دربی با سایر مسابقات متفاوت است. روز گذشته هم قلعه‌نویی با یکسری از بازیکنان قدیمی تیم صحبت کرد. همه بازیکنان همدل و هم قسم شدند که نتیجه‌ای که در دیدار رفت به دست آمده بود و شکست مقابل پرسپولیس را در این بازی با پیروزی جبران کنند.

 

وی در مورد اینکه افشارزاده در تمرینات استقلال حاضر نمی شود و آیا با بازیکنان هم کلام می‌شود یا خیر، گفت: به هر حال اینکه مدیرعامل سر تمرین حاضر نمی‌شود شیوه مدیریتی او را می‌رساند اما افشارزاده در باشگاه حضور دارد و بازیکنان هم مشکلات‌شان را با او در میان می‌گذارند. او هم تلاش می‌کند که این مشکلات را در حداقل زمان برطرف کند. بحث خصوصی‌سازی و اسپانسر باعث شده تا اجازه ندهد کمک‌هایی در این زمینه صورت بگیرد. امیدوارم هر چه زودتر این مسئله برطرف شود و یا این دو باشگاه به بخش خصوصی داده شود یا همین شرایط باقی بماند که بازیکنان بتوانند به حق‌شان برسند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها