أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۵۸۸۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
بازیکنان سپاهان بعد از دریافت مدال‌های خود از مسئولان برگزاری مسابقه، با یکدیگر عکس سلفی می‌گرفتند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: نظم قابل توجه جشن قهرمانی سپاهان از نکات جالب توجه مراسم امشب تیم سپاهان و جشن قهرمانی تیم اصفهانی به شمار می‌رفت.

حواشی جشن قهرمانی تیم سپاهان به شرح زیر است:

محرم نویدکیا، کاپیتان تیم سپاهان پیش از بالا بردن جام قهرمانی همه بازیکنان را گرد خود جمع کرده و با آنها درباره نحوه برگزاری مراسم صحبت کرد. نویدکیا در طول صحبت‌های خود از بازیکنان می‌خواست که با آرامش کامل جام را بالای سر ببرند.

محمود اسلامیان، نایب رئیس فدراسیون فوتبال، بهرام سبحانی، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و رسول زرگرپور استاندار اصفهان نیز پیش از ورود بازیکنان سپاهان به سمت جایگاه قهرمانی، با یکدیگر صحبت می‌کردند.

تشویق بی‌امان حسین فرکی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان در حاشیه برگزاری جشن قهرمانی ازنکات جالب توجه مراسم جشن قهرمانی به شمار می‌رفت.

هنگام برگزاری مراسم بازیکنان سپاهان تک تک به سمت اسلامیان، نایب رئیس فدراسیون فوتبال، زرگرپور، استاندار و سبحانی مدیرعامل فولاد مبارکه رفته و پس از دست و روبوسی با آنها، مدال‌های خود را از آنها دریافت کردند.

بازیکنان سپاهان بعد از دریافت مدال‌های خود از مسئولان برگزاری مسابقه، با یکدیگر عکس سلفی می‌گرفتند.

خلیلیان، مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز با پیراهن زردرنگ در کنار بازیکنان تیم اصفهانی ایستاده بود و منتظر بالا رفتن جام قهرمانی تیمش بود. وی بعد از بالا بردن جام قهرمانی با حرکات موزون خود، از قهرمانی تیمش به خوشحالی پرداخت.

در هنگام برگزاری مراسم، سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه جام قهرمانی را بالا برده و آن را تقدیم محرم نویدکیا کرد. پس از آن آسمان ورزشگاه فولادشهر اصفهان نورافشانی شد و هواداران تیم اصفهانی قهرمانی تیمشان را جشن گرفتند.

بعد از بالا رفتن جام قهرمانی در جایگاه ویژه، بازیکنان سپاهان تک به تک جام را بالای سر برده و با آن عکس یادگاری گرفتند. بازیکنان سپاهان، هم تیمی‌های خود را روی دستان خود حمل می‌کرده و آنها جام را بالای سر می‌بردند.

حسین فرکی، سرمربی تیم سپاهان نیز با در دست داشتن قرآن، قهرمانی تیمش را جشن گرفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها