کد خبر: ۳۱۶۱۴۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
مدافع - هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت:‌ اگر پیشنهادی از تیم‌های خارجی داشتم آن را بررسی خواهم کرد، در غیر اینصورت در ایران فقط برای سپاهان بازی می‌کنم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، احسان حاج‌صفی، مدافع چپ پای سپاهان در روزی که این تیم جام قهرمانی را بالای سر برد، مانند اکثر بازی‌های این فصل یکی از بازیکنان تأثیرگذار تیمش بود. او در مورد قهرمانی سپاهان و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار تسنیم پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

تسنیم: حس و حالت پس از قهرمانی چطور است؟

واقعاً خیلی خوشحالم. در ابتدای حرف‌هایم باید بگویم که خیلی‌ها دوست نداشتند سپاهان قهرمان شود. شما حتی دیدید که جشن قهرمانی سپاهان به خوبی در تلویزیون پوشش داده نشد. خیلی خوشحالم که مردم اصفهان و هواداران سپاهان را خوشحال کردیم. ما امسال در لیگ قهرمانان آسیا نبودیم و در جام حذفی هم خیلی زود از دور مسابقات کنار رفتیم. متأسفانه در لیگ برتر هم نتایجی گرفتیم که امیدمان کمرنگ شده بود اما خوشبختانه در هفته‌های پایانی فقط پیروز شدیم و این کمک کرد تا قهرمان شویم.

تسنیم: پیش‌بینی می‌کردی که سپاهان قهرمان شود؟

قبل از بازی که سرنوشت دست ما نبود، بنابراین باید منتظر نتیجه بازی تراکتورسازی - نفت تهران می‌ماندیم. هدف اول ما این بود که سه امتیاز را از سایپا بگیریم و سپس منتظر تساوی تراکتورسازی و نفت باشیم که خوشبختانه به این هدف رسیدیم.

تسنیم: زمانی که تراکتورسازی گل سوم را زد، چه احساسی داشتی؟

ما متوجه شدیم که تراکتورسازی بعد از اینکه گل تساوی را زد، در ادامه توانست دو گل دیگر را هم به ثمر برساند. آن زمان واقعاً ناامید شده بودم اما در دقایق پایانی بود که متوجه شدیم بازی آنها در تبریز مساوی شده است. این مسئله واقعاً برای ما خوشحال‌کننده بود.

تسنیم: حتماً می‌دانی که تراکتوری‌ها بعد از سوت پایان بازی‌شان مقابل نفت شادی عجیبی انجام دادند. ظاهراً به آنها گفته بودند که دیدار سپاهان - سایپا مساوی شده است ...

ما لحظات پایانی دیدار تراکتورسازی - نفت را در رختکن دیدیم. بی‌صبرانه منتظر شنیدن سوت پایان این بازی بودیم ولی وقتی سوت را زدند، به یکباره بازیکنان و مربیان تراکتورسازی خوشحالی کردند. من چند ثانیه به قهرمان سپاهان شک کردم ولی بعداً مطمئن شدم که قهرمان شده‌ایم.

تسنیم: نقش حسین فرکی را در این قهرمان چقدر می‌دانی؟

باید به حسین آقا تبریک ویژه بگویم. او برای دومین سال پیاپی با دو تیم مختلف قهرمان لیگ برتر شد. فرکی واقعاً از لحاظ شخصیتی هم یک مربی قابل احترام است و بازیکنان سپاهان از کار کردن با او احساس خوبی دارند.

تسنیم: برنامه‌ات برای فصل بعد چیست، آیا در سپاهان می‌مانی؟

قرارداد من تمام شده است. قبلاً هم گفتم که دوست دارم در اروپا بازی کنم ‌ولی نمی‌دانم شرایط چگونه پیش خواهد رفت. اگر پیشنهادی از تیم‌های خارجی داشتم آن را بررسی خواهم کرد، در غیر اینصورت در ایران فقط برای سپاهان بازی می‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها