يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۶۶۹۵
زمان انتشار: ۰۹:۵۸     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
زمزمه هایی مبنی بر بازگشت مدیرعامل سابق استقلال شنیده می شود که این زمزمه ها وقتی به واقعیت نزدیک می شود که وی مدعی می شود از آلمان برای نیمكت استقلال سرمری می آورد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، شنیده ها حکایت از این دارد که علی فتح الله زاده رفاقت صمیمی با مدیر عامل شرکت متقاضی خرید استقلال دارد و از سوی وی با پیشنهاد مدیر عاملی باشگاه استقلال مواجه شده است.

 

با توجه به فروش احتمالی باشگاه استقلال و صحبت های شنیده شده به نظر می رسد فتح الله زاده برای فصل جدید روی صندلی مدیریت استقلال بنشیند.

 

بر این اساس وی چند گزینه را هم به عنوان سرمربی استقلال برای فصل جدید پیشنهاد داده که البته امیر قلعه نویی در میان این گزینه ها نیست.

 

فتح الله زاده در یک محفل دوستانه مدعی شده است: «برای قهرمانی استقلال در آسیا کریستف دام را به استقلال می آورد.»

 

با این شرایط به نظر می رسد احتمال مدیریت فتح الله زاده در استقلال و البته مربیگری دام در این تیم زیاد باشد.

 

وی که در سال های گذشته هم به دنبال آوردن یک مربی مطرح آلمانی به ایران بود این بار به دنبال این است در استقلال رنسانسی ایجاد کند تا در نهایت گزینه اصلی او برای سرمربیگری استقلال کسی جز "دام" نباشد.

 

در صورت حضور فتح الله زاده به عنوان مدیر عامل باشگاه استقلال، دام را می توان گزینه اول او برای سرمربیگری در استقلال عنوان کرد مخصوصا این که فتح الله زاده علاقه زیادی با همکاری با آلمانی ها دارد و این مسئله را در سال های گذشته هم به اثبات رسانده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها