کد خبر: ۳۱۶۹۱۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
بدون شک موثرترین بازیکن پرسپولیس در لیگ قهرمانان این فصل، مهدی طارمی، مهاجم جوان و کم حاشیه این تیم بوده است. شاید بدون طارمی، پرسپولیس نمی‌توانست تا این‌جای کار این‌گونه فراتر از انتظار ظاهر شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، با نگاهی به بردهای پرسپولیس در این فصل لیگ قهرمانان آسیا و تاثیر محمد طارمی در هر دیدار، بیشتر به اهمیت ستاره این روزهای پرسپولیس پی خواهید برد. آمار آسیایی او را در بانک ورزش می خوانید:

پرسپولیس 3 – لخویا صفر: در صحنه گل دوم، طارمی با یک پاس پشت پای عالی، نوروزی را در 2 قدمی دروازه در موقعیت گل قرار داد و نوروزی هم پرسپولیس را دو بر صفر پیش انداخت. شاید بتوان گفت این پاس طارمی فراتر از تیم آن‌روزهای پرسپولیس بود. تاثیر دیگر طارمی در این بازی، خطایی بود که در صحنه گل اول از مدافعین بنیادکار گرفت که این ضربه خطا با سانتر نوروزی و ضربه سر بنگر، اولین گل این فصل پرسپولیس در لیگ قهرمانان را به همراه داشت.

بنیادکار صفر – پرسپولیس یک: تک گل این بازی روی یکی از هنرهای اصلی طارمی به‌ثمر رسید. طارمی در محوطه جریمه به خوبی خود را مقابل مدافع بنیادکار قرار داد تا این مدافع مجبور به خطا روی طارمی شود. محمد نوری این پنالتی را به گل تبدیل کرد.

 


پرسپولیس یک – النصر صفر: یکی از بهترین و البته جنجالی‌ترین نمایش‌های طارمی، در این دیدار بود. طارمی موفق شد یک پنالتی از بازیکنان النصر بگیرد و این‌بار خود او پنالتی را با یک ضربه چیپ وارد دروازه حریف کرد. شادی بعد از گل طارمی در این دیدار نظرات مثبت و منفی مختلفی را در پی داشت.
 
پرسپولیس 2 - بنیادکار یک: روی پاس به عقب مدافع بنیادکار که قدرت کافی را نداشت، طارمی توپ را از مقابل پای دروازه‌بان بنیادکار دزدید و و با خطای دروازبان این تیم سرنگون شد و یک بار دیگر یک پنالتی را برای پرسپولیس به ارمغان آورد. این پنالتی را نیز محمد نوری تبدیل به گل کرد.

پرسپولیس یک – الهلال صفر: آخرین نمایش پرسپولیس در لیگ قهرمانان تا اینجای کار نیز با بازی تاثیرگذار طارمی همراه بود. پاس به عقب آرام مدافع الهلال را عالیشاه با زحمت به طارمی رساند و طارمی با یک پاس عرضی به دهانه دروازه سبب شد تا مداقع برزیلی الهلال به اشتباه دروازه تیم خودی را در دقیقه 92 باز کند. گلی بسیار ارزشمند که مطمئنا در بازی برگشت بسیار به کار پرسپولیس خواهد آمد.
 
علاوه بر موارد ذکر شده، طارمی در طول بازی نیز همواره مدافعان حریف را آزار می دهد و بارها با توپ‌گیری‌های خوب، پاس‌های به موقع و گرفتن خطا از حریف در قسمت‌های مختلف زمین به کمک پرسپولیس آمده ‌است. به نوعی می‌توان گفت، در تیم بی‌ستاره این فصل پرسپولیس، طارمی یک ستاره تمام‌عیار است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها